Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از انفجار یک انبار تسلیحات متعلق به قسد در الحسکه خبر داد. خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی در حسکه اعلام کرد که یک انبار اسلحه متعلق به گروه‌های قسد در شهر رمیلان در حومه شمالی شرقی الحسکه منفجر شد. کد خبر 4954977

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه انفجار قسد ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه عربستان سعودی سوریه ترکیه آژانس بین المللی انرژی اتمی افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه و انبار خالی نداریم/ هلال احمر در کار سایر دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرآنلاین، رییس جمعیت هلال احمر گفت: در گذشته پایگاه ها و انبارهای ما خالی بود اما امروزه هم پایگاه‌ها از امدادگر و داوطلب پر است و هم انبارهای ما از تجهیزات و غذا پر شده است.

ایسنا در خبری نوشت: پیرحسین کولیوند امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در شش برنامه توسعه گذشته هیچ اسمی از هلال احمر نبود اما در برنامه هفتم توسعه به دستور رییس مجلس، ۴ حکم گرفتیم و این احکام خدا را شکر به تصویب رسید و اگر در برنامه‌های بودجه‌ای سال‌های گذشته دقتی کنید متوجه می شوید که چقدر به هلال احمر مجلس لطف داشته است.

وی با اشاره به اقدامات سال های اخیر هلال احمر گفت: در سازمان جوانان وقتی من آمدم در مجموع ۴۶۰هزار نفر داواطب داشتیم‌، اما امروز سه میلیون داوطلب جوان با هلال احمر همکاری می کنند. تیم های سحر برای کمک های روحی و روانی در ماموریت های مختلف مانند خوی، متروپل، زلزله ترکیه، افغانستان، لیبی و سوریه حضور موثر داشتند. در تیم های یاس ۲۰ هزار خانوار داوطلب شدند و توانستند چرخه کاری ایجاد کنند و اینگونه به زنان سرپرست خانوار به درآمد رسیده اند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تشکیل خانه های هلال که هم خدمات امدادی دارد و هم کاهش اسیب های اجتماعی جزو الگوهای موفق در صلیب سرخ عنوان شد.

کولیوند گفت: در سازمان داوطلبان ما حلقه وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستیم و با کمک مردم ده هزار تن مواد غذایی به غزه ارسال شد. یک خیر ۲۲ مغازه را به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر اهدا کرد زیرا اقدامات ما را دیده بود. همچنین خیر دیگری تصمیم دارد ۴۰ هکتار در کرج به هلال اهدا و سه آمبولانس خریداری کند تا یک مرکز پشتیبانی کامل ایجاد کند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در سیل سیستان و بلوچستان بقیه دستگاه ها با محوریت هلال امدادرسانی کردند و همه با هم بودیم. در جمعیت همه با هم هستیم و کسی تکی کار نمی کند.

کولیوند گفت: ۹۹درصد پرونده های قضایی ما به نفع ما تمام شد. همه املاک خود را سند گرفتیم و اموالی را که از ما برده بودند پس گرفتیم. در گذشته پایگاه ها و انبار های ما خالی بود اما امروزه هم پایگاه از امدادگر و داوطلب پر است و هم انبارهای ما از تجهیزات و غذا پر شده است.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: قبل از من، امدادگران ۲۴۰ ساعت کار کردند اما یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدون بیمه حقوق می گرفتند اما امروزه شرایط کاری برای این افراد بسیار بهتر شده و جز افرادی هستند که بسیار راضی شده اند.

کولیوند گفت: سازمان امداد و نجات در همه عملیات ها موفق بود و عالی ترین مقام فداکاری ترکیه را آقای اردوغان به ما اهدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و ۱۵ بیمارستان در هلال احمر ادامه داد: هلال احمر همچنین تجهیزات پزشکی نیز تولید می کند و اندام مصنوعی هوشمند نیز بومی سازی کرده ایم. داروخانه های هلال داروهای تخصصی را ارائه می دهند و اگر اجازه بدهند نمی‌گذاریم بیماری بدون دارو برگردد. هلال احمر در کار سایر دستگاه ها دخالتی نمی کند اما اگر کاری روی زمین باشد را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه فدراسیون و کمیته بین المللی حامی هلال احمر ایران هستند و همیشه از جمعیت ما برای جلسات مهم دعوت می کنند، ادامه داد: کنگره اشغال فسسلطین سال گذشته برگزار شد. ما ۹۰ عنوان تجاوز رژیم صهیونیستی را مستند کردیم و ۸۶ کشور آن را امضا کردند و به مراجع بین المللی ارجاع داده شد. همچنین بیانیه صلیب سرخ نتیجه کار ما بود که اسرائیل را رژیم اشغالگر عنوان کرد و از آنها خواست قوانین را رعایت کرده و با اسرا درست رفتار کنند.

کولیوند با اشاره به حضور پررنگ زنان در هلال احمر گفت: خدمات خواهران در هلال احمر بینظیر است و پای کار هستند همچون مردان.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: من وقتی هلال را تحویل گرفتم بودجه سال ۱۴۰۰ را اخر سال گرفتم اما بعد از آن بودجه به موقع پرداخت شد و همکاری با مجمع هلال بسیار خوب است.

رییس جمعیت هلال احمر در خاتمه با اشاره به آموزش بیش از سه میلیون نفر در سال گذشته گفت: امسال اولین کنگره شهدای بین المللی امدادگر را داریم که برای نشان دادن رشادت این افراد و تقدیر از اقدامات ایثارگرانه آنها بسیار مفید است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904246

دیگر خبرها

  • رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه و انبار خالی نداریم/ هلال احمر در کار سایر دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه