Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پرویز یزدان پناه شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به روند صعودی ابتلاء به کرونا در استان، در حال حاضر شهرستان چرام در وضعیت قرمز قرار داشته و شهرستان‌های بویراحمد و گچساران نیز در حالت هشدار هستند.

یزدان‌پناه عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی را یکی از عوامل مؤثر در رشد مبتلایان به کرونا در استان دانست و عنوان کرد: توصیه اصلی ما به مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه به جز موارد ضروری و شستن مکرر دست‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بهبودی ۸۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۲۶ نفر از افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند.

یزدان پناه با بیان اینکه از مجموعه ۲۳۶ نمونه ارسالی روز یکشنبه توسط آزمایشگاه مولکولی یاسوج تعداد موارد مثبت روند صعودی چشمگیری نسبت به روزهای قبل داشته است، اظهار کرد: شهرستان‌های چرام و گچساران بیشترین موارد مثبت از این آزمایشات را داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی خورشید گرفتگی تیر 99 نماز آیات ویروس کرونا ابتلا به کرونا کهگیلویه و بویراحمد چرام گچساران وضعیت قرمز غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری شورای حکام تروئیکای اروپایی خورشید گرفتگی تیر 99 نماز آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو