Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی مبینی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای نخستین مرتبه سامانه ملی در فدراسیون راه‌اندازی شد و ورزشکاران، داوران و مربیان عضو این سامانه می‌شوند و مبلغ جزئی هم پرداخت می‌کنند و از این مبلغ مقداری به هیات‌های ورزشی استان‌ها تعلق می‌گیرد. مهم‌ترین نکته انجام این کار بانک اطلاعاتی است که در فدراسیون ماندگار می‌شود و رزومه ورزشکاران ملی، مربیان و داوران مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قابلیت این سامانه صرفه‌جویی در وقت و هزینه  است و ورزشکار در منزل می‌تواند عضو آن شود و برای حضور در مسابقات ثبت نام کند و تاییدیه هیات را بگیرد.  دیگر نیازی نیست که دو و میدانی‌کار از یک شهر به شهر دیگر برود.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: تقویم ورزشی را اعلام کردیم و پروتکل برگزاری این رقابت‌ها را به وزارت بهداشت دادیم و پس از تایید آنان، مسابقات جایزه بزرگ در ۲۶ و ۲۷ تیر را برگزار می‌کنیم. جوایز مجزایی برای مقام اول تا سوم این مسابقات و نیز ورزشکاری که به حد نصاب برسد یا رکوردشکنی کند،  تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: نخستین رویداد ما در تیر ماه محک جدی برای ورزشکاران است تا میزان آمادگی آنان را بسنجیم. اگر لیگ باشگاه‌ها را در مرداد و شهریور برگزار کنیم،  باشگاه‌ها باید ارزیابی دقیق‌تری روی ورزشکاران در این مسابقات داشته باشند.

مبینی اضافه کرد: درخواست حضور ورزشکاران در اردو در شورای فنی مطرح می‌شود و این تصمیمات قائم به فرد نیست و شورای فنی هر تصمیمی بگیرد، تایید می‌کنیم. در فدراسیون بودجه‌ای نیست و کمبود تجهیزات همواره وجود دارد.  در مدت کوتاهی که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفتم، نمی‌توانم مشکلات را به این سرعت حل کنم. تجهیزات و امکانات اولیه استاندارد از شروط اساسی دو و میدانی است و هر فردی که رییس فدراسیون شود، بایستی برنامه‌ای برای فراهم کردن این تجهیزات داشته باشد زیرا دسترسی به این امکانات حق مسلم یک ورزشکار است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: با ارزیابی که انجام دادم باید یک میلیارد تومان برای این تجهیزات اختصاص دهیم. برخی از ورزشکاران از نبود امکانات گلایه می کنند اما کمبود تجهیزات به دوران پیش از سرپرستی من بازمی‌گردد. انبار خالی است و چیزی نداریم.

وی در خصوص گلایه «ژاله کاردان» ملی‌پوش دوومیدانی گفت: او قهرمان ما است اما وی از زمانی که سرپرست فدراسیون شده‌ام حتی یکبار هم نزد من نیامده و تماسی هم با من نگرفته و نامه‌ای هم نفرستاده است. کاردان درخواست بدهد و شورای فنی بررسی کند و رفتار ما مانند قهرمانان دیگر با همه یکسان است. وی اگر مشکلی داشته در دوره قبل بوده و در دوران من نبوده است. در حد مقدور در جایگاه خود کمک می‌کنیم. اگر درخواستی برای اردو دارد مانند دیگر ورزشکاران به شورای فنی برای ارزیابی می‌سپاریم. این رشته ۱۴۴ مدال، ۲۴ ماده و سه رده دختر و پسر دارد. با این بودجه کم رسیدگی به وضعیت و مشکلات دو و میدانی خیلی سخت است.

وی گفت: حرف اول و آخر وضعیت ورزشکاران را رکورد آنان می‌زند. فدراسیون بودجه محدودی دارد و باید دو و میدانی‌کار رکورد قابل ملاحظه‌ای بیاورد. این رکورد به شورای فنی می‌رود و در  نتیجه فدراسیون روی آن ورزشکار سرمایه‌گذاری می‌کند. وظیفه این فدراسیون حمایت و رسیدگی به ورزشکار است و هر ماده‌ای سه مدال رسمی دارد. باید دو و میدانی‌کار به حدی بالا بیاید تا بتوان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.  

مبینی ادامه داد: برای اولین‌بار در شورای فنی ۲ زن حضور دارند. «زهرا نبی‌زاده» قهرمان آسیا و «پریسا بهزادی» نایب رییس فدراسیون و ۲ رییس هیات هم عضو شورای فنی هستند تا بی‌طرفی رعایت شود و از زنان هم حمایت کنند.  

برچسب‌ها پریسا بهزادی فدراسیون دو و میدانی ژاله کاردان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی سرپرست فدراسیون فدراسیون دو دو و میدانی شورای فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم