Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

طرفداری- صبح روز سه شنبه، دو تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

بازگشت انصاری فرد به پرسپولیس

روزنامه قطری الرایه خبر داد که همکاری انصاری‌فرد با السیلیه به پایان رسیده و براساس تصمیم های اتخاذ شده از سوی مسئولان این باشگاه، در پایان فصل جاری همکاری با تمام بازیکنان خارجی فعلی باشگاه (ازجمله کریم انصاری فرد) به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی از دورن تیم پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی از طریق اطرافیانش مذاکرات ابتدایی را با این مهاجم ملی پوش انجام داده و انصاری فرد نیز به رغم پیشنهاداتی که از تراکتورسازی و سپاهان دارد، بی میل نیست تا بار دیگر فوتبال خود را با پیراهن پرسپولیس پی بگیرد.

گفتنی است انصاری‌فرد در فصل دوازدهم سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در پرسپولیس داشت. گل محمدی در آن فصل جانشین ژوزه مانوئل پرتغالی شد و  انصاری فرد یکی از بازیکنانی بود که در زمان حضور یحیی در پرسپولیس خوش درخشید.

جدایی احتمالی علیپور و فسخ قرارداد با استوکس و اوساگونا تلاش گل محمدی برای جذب مهاجم گلزن و کلاسیک را افزایش داده است.

بازی های دوستانه

شکست تراکتور در دیداری دوستانه برابر نود ارومیه

پرسپولیس 3-1 شهرخودرو؛ پیروزی گل محمدی برابر تیم سابق با دبل علیپور

پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ملوان در دیداری تدارکاتی

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 21 ژوئن 2020

مارتین اودگارد با رئال مادرید به توافق رسید و این هافبک جوان نروژی به مدت یک فصل دیگر به طور قرضی در رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت. (آ اس)

انتظار می رود طی 9 روز آینده (30 ژوئن)، معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو میان یوونتوس و بارسلونا انجام شود. پیشنهاد 5 میلیون یورویی یوونتوس، نظر آرتور را عوض کرده و این هافبک برزیلی، پیشنهاد یوونتوس را بررسی می کند اما همچنان وی پاسخ مثبت قطعی نداده است. ارزش میرالم پیانیچ 70 میلیون یورو و ارزش آرتور ملو 80 میلیون یورو از سوی دو باشگاه برآورد شده است.

لسترسیتی در آستانه جذب تاناوات سوئنگچیتاوون هافبک تایلندی-فرانسوی جوان نانسی فرانسه قرار دارد. (RMC)

بایرلورکوزن علاقه مند است اریک بایی، مدافع ساحل عاجی نیمکت نشین منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. (دیلی میل)

مارکو پیاتسا، وینگر 25 ساله کروات پس از دوره قرضی ناموفق در اندرلخت، به یوونتوس باز می گردد. اندرلخت قرارداد قرضی پیاتسا را تمدید نمی کند. (HLN بلژیک)

جو هارت که قراردادش با برنلی هفته آینده به پایان می رسد، قراردادش را تمدید نمی کند و از این باشگاه جدا خواهد شد. (اسکای اسپورتس)

کای هاورتس، ستاره 20 ساله بایرلورکوزن می خواهد تیم جدیدش را در همین تابستان 2020 بشناسد و از سردرگمی در بیاید. چلسی، مشتری هاورتس است. (کریستین فالک)

دورتموند دلیلی برای فروش جیدون سانچو نمی بیند اما اگر تیمی مثل منچستریونایتد حاضر باشد بیش از 100 میلیون یورو در تابستان امسال برای سانچو هزینه کند، دورتموند از آن استقبال خواهد کرد. (کریستین فالک)

بایرن مونیخ به جذب شادایل بیتشیابو، مدافع 15 ساله 195 سانتی متری باشگاه پاری سن ژرمن علاقه مند است. از بیتشیابو به عنوان یکی از آینده دار ترین مدافعان دنیا نام برده می شود. (تله فوت)

توماس مونیه، مدافع راست بلژیکی که جدایی اش از پاری سن ژرمن قطعی است، در آستانه انتقال به دورتموند قرار دارد و انتظار می رود مونیه به زودی قراردادش را با دورتموند امضا کند. (RMC)

فوتبال در اروپا

لالیگا:

اتلتیکو مادرید 1-0 وایادولید

سلتاویگو 6-0 آلاوز

والنسیا 2-0 اوساسونا

رئال مادرید 2-1 سوسیداد

لیگ برتر:

نیوکاسل 3-0 شفیلد یونایتد

استون ویلا 1-2 چلسی

اورتون 0-0 لیورپول

سری آ:

هلاس ورونا 2-1 کالیاری

آتلانتا 4-1 ساسولو

اینتر 2-1 سمپدوریا

صبحانه ورزشی 1399/4/2؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی رحمتی و سیدجلال/ در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس-شهرخودرو علی کریمی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی نایجل دی یانگ هم روز پدر را تبریک گفت کریستیانو رونالدو:
هرگز تسلیم نشوید؛ تمرکز باید همیشه روی بازی بعد باشد؛ همه با هم...تا پایان صبحانه ورزشی 99/4/2؛ تولدت مبارک رودری (24) سباستین هالر (26) لوریس کاریوس (27) آندونی ایرائولا (38) صبحانه ورزشی 99/4/2؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ و اقدام وست هم برای استخدام روبن آموریم تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 23 آوریل 2024) بودند.

دربی را 2-1 بردند و قهرمان شدند
اینتر در میان ستاره‌ها اسکودتو و دومین ستاره در دربی به‌دست آمد
اینترستلار (میان ستاره‌ای) لذت نهایی در دربی؛ قوی‌تر از همه، اینتر قهرمان شد
کلاه از سر بردارید
یووه، عطش برای کوپا ایتالیا ژاوی تجدیدنظر می‌کند
لاپورتا حمله می‌کند ژاوی درها را برای ادامه دادن گشود
درخواست لاپورتا برای تکرار ال‌کلاسیکو نبرد برای سرمربی اسپورتینگ
حرکت چکش‌ها برای گرفتن آموریم
تماس وست‌هم با گزینه اول لیورپول برای جانشینی کلوپ چگونه فوتبال را تغییر دادم و چرا هنوز کارم تمام نشده
یونایتد، تن هاخ را قضاوت می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر