Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@06:07:07 GMT

شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز خرید ضایعات شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۰۳۴

شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز خرید ضایعات شد

شهردار بروجرد گفت: یکی از اثرات شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ضایعاتی شهر بود و زباله‌گردها که مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کرده بودند محو شدند.

به گزارش ایمنا، رحیم جافری، اظهار کرد: در ایام کرونا درآمد شهرداری به صفر رسید و مخارج پیش‌بینی نشده‌ای به شهرداری تحمیل شد.

وی تصریح کرد: یکی از اثرات شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ضایعاتی شهر بود و زباله‌گردها که مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کرده بودند محو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی شهرداری نسبت به آموزش شهروندان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی اقدام کرد.

جافری اضافه کرد: در این راستا ۱۶ عدد بنر در سطح شهر نصب و به پاس خدمات کادر درمانی یکی از خیابان‌های شهر به نام "دکتر نصرالهی" نامگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار بطری کلر رقیق شده بین خانواده‌های بی‌بضاعت، ماسک و دستکش رایگان بین کارکنان شهرداری توزیع شد.

شهردار بروجرد ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی ضدعفونی و رانندگان در راستای مقابله با این بیماری آموزش داده شده و سرویس‌های بهداشتی شهر نیز ضدعفونی شد.

جافری اظهار کرد: مسدود کردن مسیرهای منتهی به پارک‌ها و آرامستان‌ها، غرقاب کردن فضای سبز شهر برای جلوگیری از تجمع افراد و جمع‌آوری شیرآلات پارک‌ها از اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

وی توزیع سه هزار پروشور "در خانه بمانیم"، خریداری سه دستگاه مهپاش به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، ضدعفونی منازل و کوچه‌های سطح شهر و ضدعفونی کردن کشتارگاه را از دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: در این مدت نیز مراکز غیرمجاز ضایعات در سطح شهر پلمب شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 429932

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری مدیران شهری فرهنگ شهروندی شهرداری کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!