Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:38:53 GMT

خانه هندبال کرمان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۱۹۷

خانه هندبال کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی اعضای هیات رئیسه و مسئولان کمیته‌های هیات هندبال استان کرمان با میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

پاریزی گفت: مقدمات واگذاری زمین به هیات برای اقدامات لازم را انجام دادیم تا مجموعه‌ای احداث شود که در آن بتوان رشته هندبال را بسط و گسترش داد و بدین ترتیب، امکانات لازم در اختیار جوانان هندبال‌دوست کرمانی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان تصریح کرد: از تلاش‌های هیات هندبال به ویژه باشگاه صنعت مس در راه قهرمانی در لیگ برتر قدردانی می‌کنیم. هندبال جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش استان است و ما وظیفه خود می‌دانیم برای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

پاریزی بیان کرد: ما حتی حاضریم در صورت تمایل فدراسیون پیشنهاد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در کرمان را به مراجع مربوطه ارائه کنیم.

در این نشست ضمن هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های هیات تا پایان سال ۹۹ بحث و تبادل نظر شد. در حاشیه این نشست، سعیده ایلاقی به عنوان دبیر کمیته آموزش و مربیان، ندا علیزاده به عنوان کمیته داوران، سوده رضایی به عنوان مسئول کمیته مسابقات، حانیه نیوره به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها و فرزانه علیپور با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیته هندبال ساحلی برای توسعه هندبال بانوان در کمیته‌های مختلف منصوب شدند.

کد خبر 524166 برچسب‌ها هندبال استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب