Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@18:14:00 GMT

سازمان بازرسی در کنار مدیران اجرایی است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۵۳۵

سازمان بازرسی در کنار مدیران اجرایی است

علی کرمی روز دوشنبه در اولین نشست تخصصی بازرسان کل، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و رؤسای اتاق‌های بازرگانی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان های شمال غرب کشور، افزود: متاسفانه برخی از مدیران اجرایی برای عدم انجام وظایف جاری خود در این شرایط خاص و سخت اقتصادی، دخالت سازمان بازرسی را بهانه قرار می‌دهند که این موضوع بهانه ای بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این در حالی است که سازمان بازرسی کل کشور بارها در جلسات رسمی و غیر رسمی همواره اعلام کرده‌ است در کنار مدیران جهادی، انقلابی و ریسک‌پذیر است و در این خصوص ذره ای کوتاه نمی آید.

کرمی با تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه همه مدیران و فعالان اقتصادی به توصیه ها و منویات مقام رهبری در تعیین شعار سال ۹۹ به‌ عنوان سال جهش تولید، یادآوری کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای تحقق شعار سال و به منظور  حمایت از مدیران جهادی و انقلابی و نیز کلیه فعالان اقتصادی استان‌های منطقه شمال غرب کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ضوابط و مقررات جاری را مربوط به شرایط عادی کشور دانست و ادامه داد: شرایط فعلی کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و شیوع بیماری کرونا به هیچ عنوان عادی نیست و همه دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی باید با درک این شرایط حساس نسبت به مسائل تولید اهتمام خاصی داشته باشند.

کرمی، نقش حمایتی، هدایتی و مشاوره‌ای دستگاه‌های نظارتی و قضایی از جمله سازمان بازرسی کل کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: مدیران اجرایی و فعالان اقتصادی و تولیدی باید بازرسی را در کنار خود و بازوان حمایتی خود فرض کنند.

به گفته وی سازمان بازرسی منطقه ۵ کشوری با تمام توان و قدرت حمایتی و هدایتی خود از اقدامات انقلابی مدیران و تلاشگران عرصه تولید برای تحقق رونق و جهش تولید حمایت کرده و می‌ کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست تخصصی ۲۰ فعال اقتصادی و مدیران واحدهای تولید، صنعتی و معدنی استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان به‌صورت ویدئو کنفرانس با موضوع بررسی مهم‌ترین چالش‌ها و موانع جهش تولید و ارائه راهکارهای عملیاتی برای برون ‌رفت از آن‌ها شرکت داشتند.

برچسب‌ها سازمان بازرسی كل كشور آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی كل كشور آذربایجان شرقی تبریز سازمان بازرسی كل كشور آذربایجان شرقی تبریز فعالان اقتصادی سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی