Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:32:19 GMT

ترامپ از احتمال دیدار با نیکلاس مادورو حرف زد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۹۷۸

ترامپ از احتمال دیدار با نیکلاس مادورو حرف زد

رئیس جمهور آمریکا گفته است دیدار با مادورو همتای ونزوئلایی خود را در نظر خواهد گرفت و علاقه‌ای زیادی به خوان گوایدو رهبر مخالفان تحت حمایت واشنگتن ندارد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ در گفت‌وگو با «اکسیوس» در پاسخ به سوالی درباره احتمال دیدار با نیکلاس مادورو اظهار داشت: «ممکن است به این فکر کنم. مادورو این دیدار را دوست خواهد داشت و من هرگز با دیدارها مخالفت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «من همیشه می‌گویم، شما در دیدارها خیلی کم می‌بازید. اما در حال حاضر [دیدار با] آنها را رد کرده‌ام.»

بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین عکس از ترامپ بولتون حمایت از "بایدن" را تکذیب کرد

ترامپ همچنین نسبت به حمایت دولت خود از خوان گوایدو علاقه کمتری نشان داده است. وقتی خبرنگار اکسیوس از وی پرسید آیا از همراهی با جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین خود در حمایت از گوایدو پشیمان شده است؟ پاسخ داد: «می توانستم با آن یا بدون آن زندگی کنم اما من شدیدا با آن چیزی که در ونزوئلا می‌گذرد مخالف هستم.»

این اظهارات ترامپ پس از آن مطرح می‌شود که جان بولتون در کتاب خود که قرار است به زودی منتشر شود، نوشته که ترامپ از همان اول نسبت گوایدو علاقه مند نبود  و گفته رهبر مخالفان ونزئلا همانند «کودک» ضعیف است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم دونالد ترامپ ونزوئلا نیکولاس مادورو جان بولتون ترامپ خوان گوایدو واشنگتن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟