Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد باقر نوبخت گفت: قطعه دوم آزاد راه تهران شمال با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال اجراست که با برنامه ریزی های انجام شده، بهار سال آینده مردم خواهند توانست از این بزرگراه تردد کنند   رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از صبح امروز همراه با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به استان سفر کرده و با عزیزالله شهبازی استاندار البرز جلسه مشترک  برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این نشست روند ساخت قطعه دوم آزاد راه تهران شمال بررسی شد.
قطعه دوم آزاد راه تهران شمال از دوآب شهرستانک تا پل زنگوله ادامه می یابد که طول تقریبی آن ۲۲ کیلومتر خواهد بود.
با بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران شمال، مسیر فعلی جاده کرج چالوس ۵ کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال برنامه بودجه پروژه های عمرانی قطعه دوم آزاد راه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران