Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مسابقه سراسری «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» توسط انجمن عکس این سازمان خبر داد.

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری «عکس‌نوشت جهاد عرصه سلامت» توسط انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار کرد: کرونا و ایام قرنطینه، پرسنل و کادر درمان، جهادگران داوطلب در امداد و پاکسازی و کمک به قشر محروم، فعالیت‌های ارگان‌های اداری در حفظ سلامت شهروندان، آموزش از راه دور در ایام قرنطینه، قطع زنجیره انتقال کرونا، کمک مومنانه و سایر موضوعات مرتبط با موضوع سلامتی در ایام قرنطینه و موضوع کرونا از محورهای این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت تمام هنرمندان کشور در این مسابقه آزاد است گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر روی ۱۰ عکس مرتبط با موضوعات مسابقه، متن روایی خود را که حداکثر ۴۰۰ کلمه باشد را به نگارش درآورند و در قالب فایل word ذخیره و همراه عکس مورد نظر ارسال کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: عکس‌های انتخابی برای نوشتن متن روایی می‌تواند رنگی یا مونوکروم وبا هر قالبی باشند و باید به صورت یک فایل عکس ۱۵۰۰pix (نهایت اندازه ضلع بزرگ) (حداقل ۱۲۰۰pix) و حجم فایل عکس حداکثر ۴ مگابایت ارسال شوند.

وی گفت: در صورت استفاده از عکس های سایر عکاسان برای بخش عکس‌نوشت، رعایت تمام حقوق مادی و معنوی عکس بهره‌برداری شده به عهده شرکت‌کننده است و برگزارکننده مسئولیتی در این خصوص ندارد.

کرمی با بیان اینکه شرکت‌کننده در مسابقه به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده دبیرخانه مسابقه خارج است اظهار کرد: برگزارکننده حق استفاده از آثار را برای چاپ در کتاب، بروشور، پوستر و... را با ذکر نام هنرمند خواهد داشت و ارسال آثار به معنای پذیرش تمام مقررات این مسابقه است.

وی جوایز مسابقه را شامل اهدای ۱۰ میلیون ریال به نفر اول، ۷ میلیون ریال به نفر دوم و ۵ میلیون ریال به نفر سوم عنوان کرد و گفت: عموم علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق اپلیکیشن واتساب به شماره ۰۹۳۶۵۳۱۷۷۸۸ و یا به ادرس ایمیل honar.۱۳۹۵@yahoo.com ارسال کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان مهلت ارسال آثار را از ۳۰ خرداد تا ۳۰ شهریورماه عنوان کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت همدان هنرمندان درمان سلامت استان همدان سازمان بسیج درمان همدان هنرمندان رسول کرمی مسابقه عکاسی بسیج هنرمندان استان عکس نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

گفتنی است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد