Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:47:26 GMT

حمله لفظی دوباره پامپئو به جان بولتون

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۴۱۰

حمله لفظی دوباره پامپئو به جان بولتون

وزیر خارجه آمریکا که پیشتر جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید را «خائن» خوانده بود، در صفحه توییتر شخصی خود بار دیگر بولتون را هدف حمله لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در ادامه انتقادهای تندش علیه جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، این بار در توییتر عکسی از چهره خندان خودش منتشر کرد که زیر آن این درج شده است: «ترامپ جان بولتون را اخراج کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موازات تشدید جنجال‌ها درباره کتاب جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که حتی واکنش دولت کره جنوبی را هم در پی داشته است، وزیر خارجه آمریکا برای بار دوم به همکار سابق خود در دولت دونالد ترامپ تاخته است.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا جمعه هفته گذشته برای اولین بار علنا گفته بود، جان بولتون یک خائن بوده و کتابی که نوشته مملو از دروغ است.

 


توییت پامپئو علیه بولتون

 

پامپئو در دومین اظهارنظر خود علیه مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در صفحه تویتر شخصی عکسی از تصویر خندانش در کنار استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا منتشر کرده که زیر آن این مطالب دیده می‌شود: «مشاور امنیت ملی برکنار شد؛ رئیس‌جمهور ترامپ جان بولتون را اخراج کرد».

کتاب جان بولتون تحت عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» قرار است ۲۳ ژوئن (سوم تیرماه) منتشر شود اما طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف بخش‌هایی از آن را منتشر کرده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در واکنش به نگارش این کتاب، مشاور امنیت ملی سابق خودش را «توله سگ بیمار» خواند و تهدید کرد که بولتون «با انتشار اطلاعات محرمانه قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاخ سفید جان بولتون آمریکا وزیر خارجه کاخ سفید جان بولتون آمریکا وزیر خارجه مایک پامپئو کتاب دونالد ترامپ مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید وزیر خارجه آمریکا جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است