Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز از راه اندازی واحد تحقیق و توسعه در این شرکت خبر داد و گفت: این واحد ها به عنوان قلب تپنده سیستم عمل کرده و نقش بسیار مهمی در موفقیت کاری و استقامت کسب و کار دارند.

به گزارش ایمنا، بهرام فرهخت در نشست کمیته بومی سازی شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز اظهار کرد: ارتقای میزان خود اتکایی و بومی سازی تجهیزات مورد استفاده در خدمات و افزایش بهره‌وری شرکت در تمام بخش‌ها از جمله اهداف اصلی ایجاد این واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات شرکت‌های دانش بنیان در راستای بومی سازی نیازهای این شرکت خاطرنشان کرد: بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های مورد نیاز این شرکت می‌تواند در کاهش هزینه‌ها تأثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بینان گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان نیازهای فناوری شرکت در کمترین زمان ممکن احصا شده و در اختیار شرکت‌های دانش بینان متقاضی قرار می‌گیرد.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان را ضروری دانست و گفت: این کمیته می‌تواند در همراهی و همکاری بیش از پیش شرکت‌های دانش بینان و شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز مثمر ثمر واقع شود.

فرهخت خواستار ورود جدی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در سطح استان به موضوعات و مشکلات حمل و نقل شهری شد و گفت: مشکلات حمل و نقل شهری می‌تواند با ورود جدی شرکت‌های دانش بنیان به این حوزه با توان کارشناسی نخبگان جوان رفع شود.

کد خبر 429964

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبریز کلانشهر قطار شهری شهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز شرکت های دانش بنیان بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان