Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:01:30 GMT

آذین بندی مسجد شهدای چالشتر به مناسبت دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۳۱۲۰

آذین بندی مسجد شهدای چالشتر به مناسبت دهه کرامت

ابراهیمی از آذین بندی مسجد شهدای چالشتر به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی چالشتر برگزار می شود.

«کریم ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای مختلفی توسط کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی چالشتر با محوریت معرفی سیره امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی مسجد شهدا چالشتر ادامه داد: امسال به دلیل به وجود آمدن شرایط موجود و پیشگیری و مقابله با کرونا جشن ها و برنامه های دهه کرامت به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل بیت (ع)» توسط کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی مسجد شهدا چالشتر برگزار می شود.

 

ابراهیمی بابیان اینکه دهه کرامت روزهای شادمانی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است گفت: به همین منظور مسجد و محله توسط کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی آذین بندی شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی مسجد شهدا چالشتر ادامه داد: برنامه های دهه کرامت این کانون در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: آذین بندی دهه کرامت برنامه های دهه کرامت برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات تیراندازی سبزوار گفت: این مسابقات در محل ورزشگاه شهید مطهری سبزوار و با حضور ۲۵ تیرانداز در ۳ رده سنی برگزار شد که در پایان در رده سنی نونهالان دختر مقام اول را فاطمه ربانی و مقام دوم و سوم را آوینا احمدی و دیانا آتش افروز کسب کردند.
خانم آتش افروز افزود: در رده سنی نوجوانان دختر نیز مقام اول را آناهیتا عربخانی و مقام دوم را مهدیس رنجبر و مقام سوم را سیده ریحانه حسینی راد کسب کردند.
وی ادامه داد: دررده سنی بزرگسالان بانوان مقام اول را زهرا آتش افروز مقام دوم مرضیه آتش افروز و مقام سوم را هانیه آتش افروز بدست آوردند.
رییس هیات تیراندازی سبزوار گفت:در رده سنی نوجوانان پسر نیز محمد پارسا احمدی، مهدی توحیدی و ساتیار علوی مقدم اول تا سوم شدند. 
وی افزود: در رده سنی جوانان نیز مقام اول را موسی الرضا ترک آبادی و مقام دوم را محمد اسماعیلی سنگ سفیدی و مقام سوم را مهیار امیدی کسب کردند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند