Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش در نشست کارگروه‌های تخصصی قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: در حوزه آمادگی رزمی به اجرای دقیق آموزش‌ها در مراکز آموزشی اهتمام داریم و شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نخواهد داشت. تاریخ انتشار: 11:22 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۰۴۳ خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست کارگروه‌های تخصصی قرارگاه پدافند زیستی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده این قرارگاه در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش در این نشست گفت: دوره‌های آموزش سربازان در همه مراکز آموزشی سربازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و ضمن پایش‌های لازم برای استمرار شرایط مطلوب بهداشتی، پادگان‌ها و مراکز آموزشی را محلی مطمئن برای صیانت از سرمایه‌های انسانی خود می‌دانیم.
وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه عقب‌افتادگی آموزشی نداریم و آموزش‌ها برای حفظ توان رزم و تقویت آمادگی دفاعی ارتش با قوت ادامه دارد.
امیر دریادار سیاری با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی ارتش نخواهد داشت خاطر نشان کرد: در حوزه آمادگی رزمی به اجرای دقیق آموزش‌ها در مراکز آموزشی اهتمام داریم و به رغم گسترش فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور، با برنامه ریزی‌های انجام شده و نظارت‌های لازم، آمادگی دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران را با صیانت از سلامت کارکنان و استمرار آموزش در سطح مطلوب حفظ کرده و ارتقا بخشیده‌ایم.
فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش افزود: ۳۸ بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور همچنان در خدمت مردم و بیماران مبتلا به کرونا است و بیش از ۵۹ طرح تحقیقاتی پیشگیری و درمان کرونا و مقالات معتبر علمی را برای بررسی و استفاده به ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم.
امیر دریادار سیاری اذعان داشت: فرهنگ‌سازی برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مستندسازی تمامی اقدامات ارتش در چارچوب مدیریت دانش را به صورت جدی در دستور کار و در دست اجرا داریم تا به عنوان سندی ارزشمند قابل استناد و استفاده برای آیندگان باشد.   بیشتر بخوانید: امیر سیاری: اشراف حقوقی ضامن موفقیت سازمان در انجام مأموریت‌هاست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوره های آموزشی امیرسیاری قرارگاه پدافند زیستی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار سیاری مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد