Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@00:23:51 GMT

باند سارقان مسلح متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۳۳۷۴

باند سارقان مسلح متلاشی شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یک ماه اخیر در گنبدکاووس، استان گلستان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سارقان مسلح موتورسیکلت و تلفن همراه دستگیر شدند

وی افزود: در آخرین سرقت مسلحانه توسط باند مذکور پس از دریافت خبر بلافاصله تیم‌های ویژه از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند، که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سه سارق مسلح به وسیله یک قبضه سلاح پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجه نقد یکی از شهروندان کرده و از صحنه متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌فر بیان کرد: در نهایت ماموران با تلاش‌های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند این سارقان مسلح که با موتورسیکلت در حال فرار بودند را شناسایی و به تعقیب آن‌ها رفته و به آنان دستور ایست می‌دهند، که سارقان توجهی به اخطارهای پلیس نکرده و پس از حدود چندین کیلومتر تعقیب و گریز در یک عملیات پلیسی هدفمند موتورسیکلت سارقان متوقف و متهمان زمین‌گیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به انجام ۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس عنوان کرد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند. پلیس شهرستان قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و هرگز اجازه نمی‌دهد، افراد هنجارشکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

فیلم | تصویر دوربین مداربسته از سرقت مسلحانه اعضای باند در آزادشهر کد خبر 524248 برچسب‌ها استان گلستان سارق حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان سارق حوادث ایران سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه