Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:19:12 GMT

بنیادی فر: بازیکنان سمت داور نیایند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۴۴۴۲

بنیادی فر: بازیکنان سمت داور نیایند

داوران فوتبال امروز در کلاس توجیهی برای برگزاری رقابت های لیگ و جام حذفی شرکت کردند که این کلاس ها با محور اجرای پروتکل های بهداشتی بود.

به گزارش"ورزش سه" موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران در حاشیه این ماسم درباره این کلاس گفت:" با توجه به شرایطی که پیش آمده و کرونا باعث وقفه ای 4-5 ماهه شد این کلاس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز پیش از شروع کلاس تست پی سی آر دادیم. فکر می کنم همه چیز دارد روال خودش را طی می کند و امیدوارم این شرایط تا پایان ادامه پیدا کرده و نهایت رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود."


او در ارتباط با این موضوع که داوران نسبت به برگزاری مسابقات و رعایت پروتکل نگرانی هایی دارند گفت:" نگرانی که هست بخصوص در لیگ ما که برخورد زیاد است و بازیکنان زیاد سمت داور می آیند. امیدوارم بازیکنان رعایت کنند. به بازیکنان توصیه می کنم که به سمت داورها نیامده و پروتکل را رعایت کنند که هم به نفع خودشان است و هم داوران است."


بنیادی فر افزود:" امیدوارم اتفاقی در رقابت های لیگ و جام حذفی برای کسی نیفتد و بتوانیم همه به سلامت بازی ها را به پایان برسانیم."


او در پاسخ به این سوال که آیا دستمزدهای داوران پرداخت شده یا نه؟ هم گفت:" دستمزدهای 21 هفته  ماه گذشته پرداخت شد. امیدواریم که این مبلغ ناچیز افزایش پیدا کند. تشکر می کنم از فدراسیون  بابت پرداخت امیدوارم اما امیدوارم با توجه به تورم اقتصادی افزایش داشته باشد."

کمیته داوران موعود بنیادی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران موعود بنیادی فر بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود