Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت : در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری از ابتدای فروردین تاکنون تعداد ۷۶۰ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : بازدید‌ها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات ، مدیریت اماکن بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به‌صورت گروهی انجام شد. تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحد‌های بین‌راهی تحت نظارت اداره‌کل استان درزمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد : در جریان این بازدیدها ، پنج مورد تشویق ، ۲۲۰ مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی نظارت و بازرسی جذب گردشگر تأسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر

ایمان شمسایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار داشت: ۴۳ هزار نفر برای اعزام به عمره مفرده ثبت‌نام کرده بودند؛ متاسفانه، چون شرایط مهیا نشد وجوه عودت شد، اما از سوم اردیبهشت ۵ هزار ۶۰۰ نفر به ترتیب اولویت طبق مذاکرات اعزام خواهند شد و این مسیر در حال انجام است.  

اولین پروازحج تمتع ۲۴ اردیبهشت انجام می‌شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴ اردیبهشت اولین پرواز حج تمتع انجام خواهد شد، ابراز داشت: ۸۷ هزار زائر و عوامل زیارتی خواهیم داشت، اوج عملیات در ماه ذی‌الحجه خواهد بود.

شمسایی با اشاره به تمهیدات خاص از مبدا تا مقصد اظهار داشت: ۳۸۰ هزار نفر از پزشکان و کادر درمان در مکه و مدینه داخل هتل‌ها به ارائه خدمات پرداخته و مستقر هستند. از سوی دیگر درمانگاه در مکه و مدینه آماده خدمت بوده و حتی امکان اعزام به بیمارستان‌های صعودی را هم خواهیم داشت؛ حجاج دو بیمه هم در عربستان و هم ایران برای امورات خواهند داشت.

آغاز عمره دانشجویی در هفته جاری

این مقام مسئول درباره آغاز اعزام‌های عمره دانشجویی ادامه داد: این هفته دانشجویان متقاضی به عمره مفرده (دانشجویی) اعزام خواهند داشت.

دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر

وی درباره اعزام مجدد متقاضیان برای عمره افزود: تلاش داریم از ۱۵ ماه محرم یا ابتدای ماه صفر اعزام عمره را مجدد شاهد باشیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر