Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: دولت نباید در قبال این قطعنامه شورای حکام انفعالی عمل کند و همان طور که دیده‌ایم هر چه دولت ما برخورد انفعالی داشته، غربی‌ها پیشروی‌شان بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت باید به مسامحه و مماشات با غربی‌ها در مسأله برجام پایان دهد و محکم مقابل زیاده‌خواهی‌های آن‌ها بایستد و بداند در این ایستادگی و مقابله با غرب از حمایت مجلس برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید به طور جد موضوع خروج از ان پی تی را در دستورکار خود قرار دهد. وقتی ما به آژانس می‌گوییم رژیم صهیونیستی دائما در حال گسترش هسته‌ای خود است، چرا با آن برخوردی نمی‌شود، به ما جواب می‌دهند که این رژیم عضو ان پی تی نیست. نتیجه کار این می‌شود کسانی که عضو ان پی تی هستند محدودیت بیشتری را باید بپذیرند.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: حال که تا به این حد بناست ما فشار‌هایی را در مورد برنامه‌های هسته‌ای‌مان تحمل کنیم، دولت باید خروج از ان پی تی را به طور جد در دستور کار خود قرار دهد و بداند که مجلس انقلابی هم از دولت حمایت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: برجام نشان داد که غربی‌ها نه اهل مذاکره بلکه به دنبال امتیازگیری هستند و ۷ سال مذاکره و امضای توافق با آن‌ها به روشنی این موضوع را نشان داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس ان پی تی میر تاج الدینی ان پی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حامیان گشت ارشاد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان