Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش شهردار تهران پیشنهاد داد که اثری با محوریت سردار سلیمانی ساخته شود. این پیشنهاد قبل از شیوع ویروس کرونا بود. اکنون پیگیر این اتفاق هستیم و با دو کارگردانان صحبت کرده‌ایم. به دنبال نهایی کردن این اتفاق هستیم؛ هرچند منابع مالی لازم را نداریم. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ظهر امروز دوشنبه دوم تیر 1399 در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد تاسیس صندوق حمایت از اهالی موسیقی / درآمد حاصل از قانون 10 درصد، به اهالی موسیقی برگردد

امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نشست به بیان توضیح‌هایی درباره فعالیت‌های هفت ماهه‌ی حضورش در سازمان پرداخت.

در ادامه متن گزیده‌ی صحبت‌های حجت‌الاسلام میثم امرودی را می‌خوانید:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسیار وسیع است. امروز در پردیس سینمایی ملت هستیم که از زیرمجموعه‌های سازمان فرهنگی هنری است. قبل از کرونا 900 صندلی به این مجموعه اضافه کرده‌ایم. پردیس تئاترمان در باغ کتاب آماده افتتاح است.

اکران فیلم‌ها فقط در پردیس ملت و پردیس کوروش شروع شده است. از امروز دیگر بخش‌ها هم کارشان را از سر می‌گیرند.

مردم مدت زیادی است که در خانه مانده‌اند و تفریح نداشته‌اند. بازشدن سینماها می‌تواند فضایی سالم و البته با رعایت نکات بهداشتی را فراهم کند.

از یکم تیر کلاس‌های فرهنگی و هنری در تمام زیرمجموعه‌های سازمان فرهنگی هنری آغاز شده است و مردم می‌توانند استفاده کنند.

از اول اسفند سازمان فرهنگی هنری تقریبا تعطیل شد و تا چهار ماه این تعطیلی ادامه یافت. با این حال در این ماه‌ها آثار بسیاری را تهیه، تولید و منتشر کرده‌ایم.

ما از اول تیر فرهنگسرای مجازی را تأسیس کرده‌ایم. مخاطبان می‌توانند تمام کلاس‌های آموزشی زیرنظر سازمان را به صورت مجازی شرکت کنند و مدارک معتبرش را دریافت کنند.

فرهنگسرای منتظر را در کنار برگزاری نماز جمعه تشکیل و برگزار می‌کنیم. البته این نورد به اجازه‌ی ستاد ملی کرونا نیاز دارد.

فعالیت‌های جهادی سازمان از زمان شیوع ویروس کرونا، شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

شوراهای اندیشه‌ورز را تشکیل داده‌ایم که ماهی یکبار تشکیل می‌شوند و در زمینه‌های مختلف به ارائه طرح و برنامه و تعیین مسیر می‌پردازند.

بیش از 145 هزار اثر در همین چهار ماه تولید شده است که تمام بخش‌های فعالیتیِ سازمان را دربر می‌گیرد.

سبک زندگی ایرانی اسلامی، هویت ملی، پرچم، سرود و هویت دینی و انقلابی از محورهای اصلیِ فعالیت‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران‌اند.

ما با مشکلات بسیاری از نظر مالی مواجه بودیم و هستیم. راه‌های بسیاری را طی کردیم تا توانستیم شاکله‌ی سازمان را حفظ کنیم. ما می‌توانستیم بخشی از نیروهایمان را تعدیل کنیم و به آنها بگوییم بروید و بیمه بی‌کاری بگیرید. اما تلاش کردیم تا مشکلات را حل کنیم. پرداخت حقوق نیروهای انسانیِ سازمان کار بسیار دشواری است که برای انجامش در این چند ماه با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و در نهایت هم این مشکلات را حل کردیم.

چندی پیش شهردار تهران پیشنهاد داد که اثری با محوریت سردار سلیمانی ساخته شود. این پیشنهاد قبل از شیوع ویروس کرونا بود. اکنون پیگیر این اتفاق هستیم و با دو کارگردانان صحبت کرده‌ایم. به دنبال نهایی کردن این اتفاق هستیم؛ هرچند منابع مالی لازم را نداریم.

حاج قاسم شخصیتی جامع‌الاطراف داشت. هم می‌توان فیلمی عاطفی با محوریت شخصیت او ساخت و هم می‌توان فیلمی اکشن درباره او ساخت. ما مشغول بررسی این موارد هستیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری هنری شهرداری تهران اتفاق هستیم ی سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر