Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به افزایش گردش ویروس در استان، در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره با وضعیت بحرانی و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در روزهای آتی مواجه خواهیم شد.

 ابراهیم قادری امروز(2تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش گردش ویروس در استان، روند صعودی و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری در صورت عدم رعایت جدی فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و قرنطینه افراد در تماس، جداسازی بیماران و مراقبت از خود در افراد دارای علائم، به زودی شاهد افزایش موارد شدید بیماری غیر از سنندج و مریوان، در بانه، دیواندره و بیجار هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار نگرانی از وضعیت استان و افزایش آلودگی این ویروس، افزود: لازم است همه افراد دارای علائم، خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استراحت و رعایت قرنطینه، مراقب باشند دیگران را آلوده نکنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به صورت جد خطاب به شهروندان کردستانی هشدار داد: از تردد در اماکن و مهمانی‌ها به شدت خودداری کنند.

 قادری تاکید کرد: تغییر رفتار در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله فیزیکی باید سریعا صورت گیرد لذا مسئولین و مردم عزیز در این شهرستان‌ها، این هشدار را جدی بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود