Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان ری در سال ۹۹، اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک زمینه ایجاد دورکاری و پاسخگویی ادارت حتی در زمان هایی مانند شیوع ویروس کرونا می شود.

وی با بیان اینکه کیفی سازی و ارتقای کیفیت خدمات دولتی به مردم باید در دستور کار ادارات قرار گیرد، افزود: نظام اداری پاسخگو و قوی موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام سیاسی و ارتقای مشروعیت نظام می شود که باید در دستور کار مسئولان دستگاه های مختلف اداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشا ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید بدانند که مالک اصلی ادارات دولتی مردم هستند و آنان به عنوان مستاجران و خدمتگزاران در ادرات دولتی پشت میزهایشان نشسته اند و هر زمانی امکان جابجاییشان وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه صیانت از حقوق شهروندی باید تمامی ادارات دولتی استان تهران رعایت شود، افزود: تمامی مسئولان ادارات باید اقدامات لازم از جمله برگزاری کلاس های توجیهی در خصوص اطلاع مردم از حقوق خود در ادارات و همچنین نصب بنرهای اطلاع رسانی در مورد حقوق شهروندی را در ادارات اجرا کنند.

پاشا تاکید کرد: استقرار نظام شکایت های مردمی از کارمندان در دستگاه های دولتی، ملاقات مردمی روسای ادارات، توسعه خدمات الکتروینک و در حالت کلی تکریم ارباب رجوع باید در تمامی ادارات دولتی استان تهران در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی ایران از سه راه تهاجم فرهنگی، تحریم های ظالمانه و اختلال در سیستم های اداری و فضای مجازی و الکترونیک به دنبال نفوذ در سیستم های اداری کشور هستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی بین بخشی و به دور از هرگونه اختلاف به خدمات رسانی مطلوب به مردم اهتمام به ورزند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ بهره وری در میان مدیران و کارمندان دولتی و همچنین ایجاد تحول در ادارات می توان در مقابل توطئه های دشمنان به خوبی استادگی کرد.

معاون استاندار تهران یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تسلط شغلی، برنامه محوری، صداقت و فرهنگ ایثار می توانند موجب توسعه رضایتمندی در میان مردم شوند.

شورای اداری شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ری در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. 

برچسب‌ها شهرستان ری جلسه شورای اداری سامانه الکترونیکی مکاتبات اداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری جلسه شورای اداری شهرستان ری جلسه شورای اداری دستگاه های اجرایی دستور کار شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟