Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محبی با اشاره به شرکت ۵۷ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسابقه کتابخوانی با این موضوع در سطح وسیع تری برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «حجت الاسلام دکتر جلیل محبی» صبح امروز دوشنبه دوم تیر در نشست خبری معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دوره جدید بنا گذاشته که در خصوص مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی فعالیت فرهنگی انجام دهد، بدین منظور معاونت آموزش، فرهنگ سازی و رسانه در این ستاد تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این معاونت به دنبال تغییر نگرش مردم کشور در لایه ها و سنین مختلف نسبت به مسئله مسئولیت اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: یکی از فعالیت های ما تولید محصولات رسانه ای همچون تیزر و انیمیشن بوده است که از شبکه های اجتماعی و تلویزیونی پخش شد و بازخورد خوبی داشت. هشتک بی تفاوت نباشیم در دستور کار ماست که توسط بسیاری از فعالان مجازی و رسانه ای استفاده می شود. در حدود 28 سال عمر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعداد زیادی کتاب تولید شده است که هر نویسنده با نگرش خود به موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخته است و مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه از منظر دینی و عرفی در این کتاب ها تبیین شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با یک بررسی توسط مرکز افکارسنجی به این نتیجه رسیدیم که امر به معروف از منظر دینی برای مردم اشتباه جا افتاده است. مردم با شنیدن امر به معروف و نهی از منکر احساس خوبی پیدا نمی کنند، اشتباه بزرگ شان این است که مصادیق امر به معروف در ذهن شان می آید و از طرفی همان مصادیق نیز محدود است.

 

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه مردم باید با مفاهیم بنیادین امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند، افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مسابقه کتابخوانی قرار گرفت. مفاهیم قرآنی، احادیث معصومان (ع)، بیانات امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری چهار بحث اصلی کتابی هستند که در قطع پالتویی تهیه شد و مسابقه ای در مورد آن برگزار شد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه 57 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر شرکت کردند، بیان کرد: جوایزی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به برگزیدگان اعطا شد. با توجه به استقبال زیادی که از این مسابقه صورت گرفت به دنبال این هستیم که مسابقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گیرد و در سطح وسیع تری برگزار شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهاد کتابخانه های عمومی موضوع امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های اتومبیل دُبی بعد از فروکش کردن سیل بی ‎سابقه را ببینید.

کد خبر 846845 برچسب‌ها سيل دبی خبر مهم حوادث جهان خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر