Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بیگی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره و کرامت رضوی است، گفت: محور فعالیت های کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار ترویج فرهنگ و کرامت رضوی در ایام دهه کرامت در فضای مجازی خواهد بود.

«عزت الله اسماعیلی بیگی» ظهر امروز(۲ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار در دهه کرامت سال جاری برنامه هایی را در راستای گرامیداشت این دهه با مشارکت اعضای کانون و به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه محور فعالیت های کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار  در سال جاری فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با هدف تبیین دهه کرامت و آشنایی نسل جوان با سیره حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) خواهد بود، افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه با هم اندیشی اعضا و جوانان کانون فرهنگی و هنری، محتواها و عکس نوشته هایی در فضای مجازی با محوریت ترویج فرهنگ رضوی منتشر خواهد شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری ذوالفقار سه راهی جندالله ایلام، اظهار کرد: همچنین مقرر شده است با حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی با کمک خیرین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سطح خانوارهای بی بضاعت که قبلا شناسایی شده اند انجام گیرد.

 

اسماعیل بیگی بیان کرد: همچنین مقرر شده که با حضور فعال اعضای کانون های مساجد ویدئو ها، سخنرانی، سرود و آهنگ های مذهبی، تواشیح و مداحی در وصف شخصیت و سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) با مدیریت اعضای کانون در فضای مجازی منتشر شود.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت در راستای خدمت و کمک به هم نوعان و افراد آسیب دیده از کرونا در استان است، خاطرنشان کرد: در این دهه تلاش شده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان در راستای کمک به خانوادهای نیازمند نیز استفاده شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذوالفقار دهه کرامت کانون های مساجد فضای مجازی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی

مصطفی رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه ساله از یکم ذی القعده تا یازدهم ذی القعده به مناسبت ایام ولادت سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام که دهه کرامت نام گرفته است جشن‌های مردمی در سراسر استان تحت عنوان زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی‌هایی در استان هرمزگان انجام شده است تا هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با شور و شوق فراوان برگزار شود و مردم سراسر استان از خوان با برکت حضرت رضا علیه السلام متنعم شوند.

رجبیان ادامه داد: در دهه کرامت امسال شعار محوری کاروان‌های زیر سایه خورشید «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» انتخاب شده است و بنا داریم در استان هرمزگان از چندین کاروان رضوی میزبانی کنیم.

معاون کانون خدمت رضوی استان هرمزگان، توسعه صحن و سرای معنوی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام و ترویج زیارت از راه دور را جزو اهداف اصلی اعزام کاروان‌های خادمین رضوی به مناطق مختلف کشور دانست و گفت: در دهه کرامت سال جاری مفتخر هستیم که میزبان سه گروه از خادمین حرم مطهر رضوی در استان هرمزگان باشیم که پرچم آستان قدسی بارگاه منور سلطان سریر ارتضا را به همراه دارند.

وی خاطرنشان‌کرد: برای کاروان‌های زیر سایه خورشید در سه محور مرکز، شرق و غرب استان هرمزگان برنامه‌ریزی های ویژه‌ای انجام شده است و بنا است با حضور در جمع مردم مناطق مختلف استان حال و هوای هرمزگان را امام رضایی کنند.

رجبیان تاکیدکرد: برای هفدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ۳۰۰ برنامه گوناگون اجتماعی، هنری، خدمت رسانی، ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که طی دهه مبارکه‌ی کرامت در جای جای استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096180

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد