Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:37:10 GMT

نمایندگی پزشکی قانونی در میامی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۶۲۶۱

نمایندگی پزشکی قانونی در میامی افتتاح شد

رحیم عامری دادستان عمومی و انقلاب میامی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت : با راه اندازی این مرکز مشکلات مردم شهرستان میامی برای دریافت خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد.

عامری ادامه داد: با پیگیری های انجام شده نمایندگی پزشک قانونی که یکی از مطالبات مردم شهرستان میامی بود، محقق شد. 

دادستان عمومی و انقلاب میامی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات قضائی عنوان کرد و افزود: این اداره در محل بیمارستان امام رضا(ع) میامی مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامری گفت : ازابتدای شروع به کار دادگستری و دادسرای میامی درسال۱۳۹۲پیگیری های متعددی برای این کار شد .

  وی افزود : تعداد پرونده‌های کیفری، مراجعان به دادگستری ، تعداد زیاد حوادث رانندگی ، تعیین علت مرگ برخی متوفیان ، دعاوی مربوط به قصور پزشکی و دعاوی خانوادگی استقرار اداره پزشکی قانونی را در میامی ضروری کرده بود . 

در این آئین علیرضا مصری پور به عنوان مسوول نمایندگی پزشکی قانونی میامی معرفی شد.

شهرستان میامی در مجاورت جاده سراسری تهران - مشهد و در میانه این راه واقع شده  و محورهای مواصلاتی آن یکی از پرحادثه ترین راه های استان سمنان است که متاسفانه در برخی از این حوادث هموطنانی هم کشته می شوند. 

با کشته شدن هر مسافری و یا فوت مشکوک هر شهروندی ، پای پزشکی قانونی به میان می آید ، واز آن جا که این اداره در میامی مستقر نبود ، اجساد به شهر شاهرود منتقل می شدند تا روند اداری مربوطه طی شود. 

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها شاهرود میامی سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود میامی سازمان پزشکی قانونی کشور شاهرود میامی سازمان پزشکی قانونی کشور شهرستان میامی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن