Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: دولت نباید در قبال این قطعنامه شورای حکام انفعالی عمل کند و همان طور که دیده‌ایم هر چه دولت ما برخورد انفعالی داشته، غربی‌ها پیشروی‌شان بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی افزود: دولت باید به مسامحه و مماشات با غربی‌ها در مسأله برجام پایان دهد و محکم مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها بایستد و بداند در این ایستادگی و مقابله با غرب از حمایت مجلس برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید به طور جد موضوع خروج از ان پی تی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار خود قرار دهد. وقتی ما به آژانس می‌گوییم رژیم صهیونیستی دائما در حال گسترش هسته‌ای خود است، چرا با آن برخوردی نمی‌شود، به ما جواب می‌دهند که این رژیم عضو ان پی تی نیست. نتیجه کار این می‌شود کسانی که عضو ان پی تی هستند محدودیت بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید بپذیرند.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: حال که تا به این حد بناست ما فشارهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد برنامه‌های هسته‌ای‌مان تحمل کنیم، دولت باید خروج از ان پی تی را به طور جد در دستور کار خود قرار دهد و بداند که مجلس انقلابی هم از دولت حمایت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: برجام نشان داد که غربی‌ها نه اهل مذاکره بلکه به دنبال امتیازگیری هستند و 7 سال مذاکره و امضای توافق با آنها به روشنی این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس دولت ان پی تی برجام دولت مجلس میر تاج الدینی برجام ان پی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • ترور برای بقا
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد