Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، جهانگیر سیدعباسی درباره پذیرش مسئولیت جدید و برنامه‌هایش برای دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی این فدراسیون، گفت: نیاز به همفکری و مطالعه بیش‌تری دارم و از تجربه دوستان صاحب‌نظر و افرادی که تجربه کار در آموزش را دارند و اهل فن هستند، حتماً استفاده خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سابق تیم ملی ب والیبال ایران با تاکید بر اینکه آموزش ذاتاً شامل فعالیت‌های علمی و عملی است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی ایران و جهان، تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها و آموزش‌هایی که نیاز به کلاس‌های حضوری ندارد، تحت وب انجام دهیم تا فعالیت‌های آموزشی والیبال کم نشود.

رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی، تصریح کرد: همچنین دوره‌هایی که نیاز به فعالیت‌های عملی دارند را نیز انشاالله بعد از برطرف شدن بحران کرونا و در صورت ضرورت برگزاری، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت مجوزهای لازم برگزار خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه آموزش و پژوهش وابسته به یکدیگر هستند، ادامه داد: برای کارهای پژوهشی، حتماً از دوستانی که در این زمینه صاحب‌نظر هستند، دعوت و از تجربه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

سیدعباسی درباره برنامه‌هایش برای استعدادیابی، گفت: برای کشف استعدادها، نیاز به همکاری هیات‌های استانی داریم. باید برای تیم‌های جوانان و نوجوانان پشتوانه‌سازی انجام دهیم. بنابراین روند شناسایی استعدادهای والیبال، باید در رده سنی دو سال کم‌تر از دوره سنی تیم‌های نوجوانان دختر و پسر شروع شود.

سرمربی پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه، تاکید کرد: در مجموع، برای فعالیت‌های دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی، نیاز به همفکری و دریافت نقطه‌نظر کارشناسان داریم و کارهای زیادی باید انجام شود.

مدرس والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های کاری دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی چیست، گفت: تا به امروز، دوستان زیادی در زمینه آموزش و استعدادیابی والیبال زحمات زیادی کشیدند که جا دارد ابتدا از آن‌ها تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه تا کنون رشد و توسعه والیبال، اولویت نخست کمیته آموزش در برگزاری دوره‌ها بوده است، گفت: در برنامه‌های جدید، اولویت والیبال حرفه‌ای و پیشرفته است که در سال‌های اخیر از آن دور بوده‌ایم.

رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی، ادامه داد: باید تلاش کنیم که مربیان ایرانی، در زمره بهترین و تاپ‌ترین مربیان جهان قرار گیرند. باید برای مربیان سطح اول کشور، داده‌هایی داشته باشیم و کلاس‌های مناسبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: باید برای کسانی که در جای جای ایران آموزش می‌بینند، برنامه داشته باشیم. این افراد در حال حاضر با فدراسیون ارتباطی ندارند. همچنین باید با همکاری هیات‌های استانی و شهرستان‌ها، تیم‌های پایه و پشتوانه برای تیم‌های ملی تشکیل دهیم.

سیدعباسی درباره فعالیت‌های دپارتمان برای مربیان نیز گفت: طبیعی است که تا کنون، فعالیت‌هایی برای مربیان در کمیته آموزش انجام گرفته اما ارتقای سطح فنی مربیان، از اولویت‌های مهم دپارتمان جدید آموزش، مربیان و استعدادیابی است. نگاه و رویکرد جدید دپارتمان، افزایش توانایی مربی‌گری تیم‌های حرفه‌ای است و درباره مربیان ایرانی، توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون والیبال برای اعتماد به ایشان، گفت: نیاز به کمک و همفکری تمام دوستان در جای جای ایران دارم و حتماً از نظرات کارشناسان و اعضای خانواده بزرگ والیبال برای انجام بهتر امور استفاده خواهم کرد.

کد خبر 4955475 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال استعدادیابی فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی علیرضا بیرانوند وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس مارک ویلموتس فوتسال تیم ملی فوتبال ایران اتحادیه جهانی کشتی فرهاد مجیدی مربیان و استعدادیابی دپارتمان آموزش فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد