Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با تشریح فعالیت های این اداره گفت: طرح استعدادیابی کودکان رفسنجان در زمینه هنر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان ایمان محمدآبادی دوشنبه (2 تیر ) در نشست خبری با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه حوزه هدایت، نظارت و حمایت تعریف می شود، بیان کرد: بیش از ۶۵ خدمت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ارائه می شود که در همین راستا سعی شده از افرادی که به حوزه فرهنگ  و هنر ورود می کنند حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تصریح کرد: سعی شده که در هنر شخصیت های حقیقی به حقوقی تبدیل شوند، اینکه هنرمندان به افراد تأثیرگذار در حوزه مربوط به خودشان تبدیل شوند 8  نگارخانه خصوصی داریم که از این تعداد 2 نگارخانه در مرحله صدور مجوز است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ  و هنر با بخشداران و دهیاران تفاهم نامه هایی امضاء شده است که از حوزه کتابخوانی شروع شده و به حوزه زیرساخت های هنری و فرهنگی رسیده است؛ گفت: احداث ۵ آمفی تئاتر روباز در ۵ روستای شهرستان در دستور کار قرار دارد که یکی از آن ها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

محمدآبادی ادامه داد: در حوزه تئاتر ۱۵۰ میلیون تومان تفاهم نامه با شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان امضاء شد و همچنین در کنار این فعالیت انجمن سینمای جوان، کلیپ ‌هایی در حوزه جامعه ایمن با موضوع حوادث جاده ای را در حال تولید دارد.

 

 

وی تصریح کرد: سالن مجتمع افصح هجری در حال بهسازی است و صندلی ها، کف پوش و پرده های سالن آمفی تئاتر این مجتمع تعویض خواهد شد؛ این مجتمع با اینکه به بخش خصوصی واگذار شده است اما درب آن به روی هیچ هنرمندی بسته نیست.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سازه پلاتوی تئاتر در پارک مطهری در کارگاهی در حال ساخت است.

 

 

وی افزود: در حال گرفتن مجوز  ساخت یک هنرستان هنرهای زیبای دخترانه در رفسنجان هستیم که منتظر تائید شورای آموزش و پرورش هستیم.

 

 

 

محمدآبادی بیان کرد: طرح رایگان استعدادیابی کودکان و نوجوانان از ۱۵ تیرماه آغاز خواهد شد و والدین می توانند فرزندان خود را به یکی از آموزشگاه های هنری ببرند و استعدادشان را در زمینه هنر بسنجند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: نقشه فرهنگی شهرستان در زمینه آموزش در حال آماده سازی است و آموزشگاه های هنری جانمایی شده اند و به صورت فیزیکی و اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفسنجان کرمان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن