Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «این بانگ آزادی» مجموعه آثار زنده یاد استاد حمید سبزواری به همت گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «این بانگ آزادی» مجموعه آثار زنده یاد استاد حمید سبزواری به همت گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی روز دوشبه ۹ تیرماه ۱۳۹۹ در تالار علامه جعفری دفتر مرکزی پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور خانواده مرحوم سبزواری، مولفان کتب ادبی، استادان و صاحبنظران شعر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دکتر محمدرضا سنگری مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه و آقای رضا اسماعیلی شاعر و منتقد ادبی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین در پایان این مراسم از مجموعه کتاب‌های این بانگ آزادی رونمایی می‌شود.

آیین رونمایی از کتاب این بانگ آزادی مجموعه آثار زنده‌یاد استاد حمید سبزواری روز دوشنبه مورخ ۹ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در تالار علامه جعفری دفتر مرکزی پژوهشگاه به نشانی: خیابان بهشتی، خیابان احمدقصیر، کوچه پژوهشگاه ۲، شماره ۲ برگزار خواهد شد.

حضور علاقه‌مندان در این آیین بلامانع است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی فرهنگ کتاب انقلاب اسلامی حمید سبزواری این بانگ آزادی استاد حمید سبزواری بانگ آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • آیین رونمایی از موتور شش سیلندر بنزینی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست