Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کنفرانس مجازی آینده بتن و ساخت سازهای بتنی مقاوم در برابر زلزله با نگاهی ویژه آینده‌نگر به شرایط زندگی در جهان پساکرونا ۳ و ۴ تیر برگزار می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز تحقیقات بتن (متب) اعلام کرد:  کنفرانس  مجازی آینده بتن و ساخت سازهای بتنی مقاوم در برابر زلزله با همکاری انجمن علمی بین المللی بتن ( ACI ) شاخه ایران و انجمن علمی مهندسی بتن و سازهای بتنی ایران در فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه تنها در گرو گسترش فرهنگ نوین رفتاری پساکرونا و  بکارگیری اجباری تکنیسین های  صلاحیتدار کارگاهی پایبند به اخلاق حرفه ای و احترام به شعور اجتماعی و وفادار به قوانین، مقررات ملی و رعایت استانداردهای ملی اجباری شماره 6044 INSO ( بتن آماده - ویژگی ها) نظام بازرسی، ارزیابی، نظارت و کنترل کیفیت تولید بتن آماده در خدمت منافع ملی میسر است.

بررسی عملکرد لرزه ای سازه های بتنی، اتخاذ تدابیر، استفاده از شیوه های نوین تعمیر، ترمیم، بهسازی، نگهداری و مقاوم سازی سازه های یاد شده جهت حفظ، نگهداری و پیشگیری از ویرانی آنها، حفظ منابع و سلامت محیط زیست، ارزیابی شرایط به منظور مدیریت ریسک حوادث طبیعی از مهم ترین محورهای برگزاری این کنفرانس در دوران پسا کرونا است.

این مرکز هدف از برگزاری کنفرانس مذکور را اطلاع رسانی، آگاه سازی جامعه، ترویج فرهنگ تفکر خلاق، اندیشه منطقی و پیاده کردن اصول علم وهنرالگوی ایرانی مدیریت همدل وهمداستان شدن در جهت ارتقای پژوهش های علمی، تحقیقات کاربردی، تولید و توسعه دانش، نوآوری و تکنولوژی، با نگاه ویژه به آموزش بعنوان یک مقوله فرهنگی از شیوه آموزش ترکیبی دانش و یادگیری فعال مهارت های تکنیکی و کاربردی زندگی نوین شهروندی بهره جسته و گامهای موثری را  در جهت تحقق بهبود جامعه و بهزیستی جوانان امروز به سود نسل آینده درایرانی آگاه، آباد و شکوفا اعلام کرده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در این کنفرانس آب بندی ساختار بتن و سازه های بتنی، تئوری کاشت آرماتور و تفاوت ان با تئوری انکر، مشخصات بتن ها با عملکرد فوق العاده بالا و ویژگی های بتن های آماده بر اساس استاندارد 6044 مورد بررسی قرار گیرد. 

همچنین خوردگی در بتن وروش های تعمیرات سازه های بتنی، آزمایشهای غیر مخرب بتن و نقش افزودنی ها در کیفیت بتن در این کنفرانس توسط متخصصان و اساتید علم بتن ارائه می شود.
نخستین کنفرانس آینده بتن و ساخت و سازهای بتنی در شرایط پسا کرونا، روزهای 3 و 4 تیرماه سال جاری در مرکز تحقیقات بتن (متب) به مدت 10 ساعت به صورت رایگان برگزار می شود و گواهینامه مربوط نیز به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سازه های بتنی آینده بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل