Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کمیسیون ماده ۲۰ امروز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اعضای این کمیسیون، در خصوص بررسی پرونده‌های رسیده که مهمترین مصوبات آن صدور مجوز تأسیس داروخانه در شهرستان‌های خرم آباد و ازنا بود، در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست محسن اسد بیگی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیگیری این معاونت در خصوص تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و اقلام دارویی بیماران با توجه به شیوع کرونا ویروس بیان داشت: خوشبختانه با شیوع ویروس کرونا با درایت و ابتکار خوب رئیس دانشگاه در بحث مراقبت از بیماران و همچنین استفاده از کادر پزشکی در کنار دیگر همکاران زحمتکش بهداشت و درمان استان، ما شاهد عملکردی مثبت از دانشگاه در بحث مقابله با کرونا و درمان بیماران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیج مورد مرگی در بین کادر درمانی دانشگاه گزارش نشده، نتیجه عملکرد مثبت و تهیه داروهای جدید و متناسب با شرایط حاد کرونایی است که علی رغم محدودیت‌ها، کار ارزشمندی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان صورت گرفته و برای ما باعث افتخار است که مرگ و میری در بین پرسنل درگیر کرونا گزارش نشده است.

محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در راستای تحقق اهداف دانشگاه و ارتقا جایگاه دانشگاه داشته‌ایم، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف دانشگاه، برنامه‌های خوبی تهیه و تدارک دیده شده بود و اقدامات مناسبی در خصوص پروژه‌های نیمه کاره صورت گرفته بود؛ اما با شیوع کرونا ویروس و سنگینی بار مالی آن بر دوش دانشگاه علوم پزشکی، متأسفانه تا حدودی ما را از رسیدن به اهدافمان عقب تر نگه داشت.

وی افزود: با این حال، با برنامه ریزی دقیق، درخواست وام از بانک‌ها، رایزنی با قرارگاه خاتم و اخذ اعتبارات جدید از وزارت بهداشت، توانستیم پروژه‌های رها شده را دوباره فعال کرده و کار را شروع کنیم؛ تا بر اساس قراردادهای قبلی و در صورت نیاز نیز با بستن قرارداد جدید و برآورد هزینه‌ها، بتوانیم پروژه‌های رها شده را به سرانجام برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تجهیز بیشتر بیمارستان‌های دولتی استان به ام آر آی، سی تی اسکن، آنژیو و دریافت دیگر تجهیزات مورد نیاز شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های لازم هر معاونت و رایزنی با وزارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ما کماکان در صدد اخذ اعتبارات بیشتر برای تکمیل بیمارستان جدید خرم آباد و آوردن دو دستگاه ام آر آی برای شهرستان پلدختر و بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد هستیم که در صورت تحقق آنها، جوابگوی خواسته فعلی مردم خواهد بود.

کد خبر 4955599

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خرم آباد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان رئیس دانشگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان