Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای حکام در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران از خواسته های رژیم صهیونیستی و آمریکا تبعیت کرده است.

«یعقوب رضازاده»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اقدام شورای حکام در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام شورای حکام در خصوص صدور قطعنامه علیه کشور ما بدون نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه دولت ترامپ صحنه گردان این اقدام است تصریح کرد: در حقیقت این اقدام به دنبال سلسله سیاست های ظالمانه آمریکا پس از خروج از برجام در حال اجرا است.

نماینده مردم سلماس در مجلس عنوان کرد: شورای حکام در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران از خواسته های رژیم صهیونیستی و آمریکا تبعیت کرده مطالبات صاحبان خود را نمایندگی می کند.

رضازاده با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به طور جدی نسبت به این مسئله ورود خواهد کرد عنوان کرد: نمایندگان مجلس این اقدام را محکوم کرده و در صحن علنی اعلام کردند که هیچ گونه عقب نشینی از  سیاست های ضد استکباری خود نخواهند داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس در نظر دارد تا در اقدامی متقابل سناریوهای مختلفی از جمله خروج از NPT را در روزها آتی بررسی کرده و به صحن علنی مجلس ارائه کند تاکید کرد: نحوه برخورد با این اقدام در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قطعا این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

رضازاده با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشورمان نباید نسبت به این اقدام شورای حکام هیچ گونه عقب نشینی یا موضع منفعلانه ای داشته باشد تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با همکاری وزارت امور خارجه در قالب طراحی راهکاری متناسب با این اقدام شورای حکام مقابله خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صدور قطعنامه علیه اقدام شورای حکام رژیم صهیونیستی شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد هرگونه جابجایی اجباری غیرنظامیان به مثابه جنایتی جنگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار