Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان رامسر به مسؤولیت‌پذیر و مقتدر بودن در کنار مهربانی دادستان اشاره کرد و گفت: امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است که اگر همه افراد مسؤولیت‌پذیر باشند جامعه‌‌ای ایده‌‌آل خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، مرتضی کاردان امروز در آیین تکریم از احمد جعفرسعیدی، دادستان شهرستان رامسر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: کار قضایی از این جهت سخت و دشوار است که باید شرایط و مشکلات اجتماعی را از نزدیک ببینید و با وجود احساسات انسانی با معضلات مردم روبرو شوید و قضاوت و کار کنید که این مسؤولیت پرمشقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان رامسر به مسؤولیت‌پذیر و مقتدر بودن در کنار مهربانی دادستان اشاره و اظهار کرد: امروزه مسؤولیت‌پذیری حس گم شده جامعه ما است که اگر همه افراد مسؤولیت‌پذیر باشند جامعه‌‌ای ایده‌‌آل خواهیم داشت.

فرماندار رامسر گفت: در شهرستان رامسر به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است جایگاه دادگستری پرخطیر است.

محمد آزاد به مکمل بودن دستگاه قضا در کنار دستگاه‌های دیگر در کمک‌رسانی به مردم و حفظ انقلاب اشاره کرد و افزود: هیچ قوایی را نمی‌توان جدای از یکدیگر و مردم بدانیم.

فرماندار ‌رامسر با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در حوزه‌های متفاوت نتیجه تلاش دستگاه‌های مختلف است، تصریح کرد: با وجود موانع و محدودیت‌های بسیار زیاد و مشکلات ایجاد شده در خارج و داخل قطار خدمت‌رسانی به مردم همچنان برقرار است، البته شاید کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد اما با همدلی باید تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: مراسم امروز به دلیل تجلیل از دستگاه قضا و همه کسانی است که از در حوزه قضایی خدمت کردند به ویژه آقای جعفرسعیدی که بی‌شک حمایت‌های دادستان و دستگاه قضا سبب برگزاری انتخابات و همه اقدامات انجام شده در شهرستان بود.

احمد جعفر‌سعیدی نیز در ادامه مراسم افزود: در کار قضایی باید خود را جای دیگری گذاشته که در این صورت خودخواهی کم و در نتیجه جرم و جمایت کم می‌شود.

دادستان سابق شهرستان رامسر گفت: همیشه سعی کردم مراجعان را به عنوان خانواده خود بیینم و درست تحقیق و تحقیق کنم و از همه افرادی که در این راه به بنده کمک کردند تشکر می‌کنم‌.

به گزارش فارس، احمد جعفر‌سعیدی حدود ۵ سال دادستان شهرستان رامسر بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه رامسر دادستان قضا شهرستان رامسر مسؤولیت پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان