Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی گفت: هدف از این بازدیدها نظارت بر اماکن عمومی به ویژه بازار و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل صمت و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی استان، صمیمی دوست را در این بازدید همراهی کردند.

معاون اقتصادی استانداری با حضور در بازار یاسوج، وضعیت کسب و کار بازاریان در ایامی که مردم به پویش "در خانه می مانیم" برای مقابله با شیوع کرونا پیوسته‌اند را در گفت و گو با کسبه و بازاریان، رصد و ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صمیمی در حاشیه این بازدیدها و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مردم توصیه می‌کنیم برای عبور از بحران بیماری کرونا، توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کرده و همچنان از حضور در اماکن عمومی نظیر بازار خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بعضی از صنوف پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، عنوان کرد: برخی از صنوف دیگر نیز اصلا توجهی به این دستورالعمل‌ها نداشتند.

صمیمی دوست تاکید کرد: هشدارهای لازم به بازاریان مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌ها داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه جان مردم شوخی بردار نیست و با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی بازاریان واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

صمیمی دوست خواستار توجه به فاصله‌گذاری هوشمند و رعایت این دستورالعمل‌ها شد و افزود: در صورت ادامه این روند و بی‌توجهی‌ها احتمال اجرای محدودیت‌های استانی تشدید می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی خط حمله منچستر سیتی امروز از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل دوم تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر برساند.

چند هفته پیش روی کین، ستاره سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، پس از تساوی سیتی مقابل آرسنال از عملکرد هالند انتقاد کرد و در مورد او گفت: «عملکرد کلی هالند بسیار ضعیف است. نه فقط ‏امروز. در همه بازی‌ها. از ضربه‌های سر تا ضربه‌های پا تا جاگیری و حرکت بدون توپ، او ‏در همه چیز ضعیف است. هالند جلوی دروازه بهترین بازیکن دنیاست ولی فقط همین. ‏وقتی بخواهد عقب‌تر بیاید و در جریان بازی باشد فوق‌العاده ضعیف است. او باید بهتر ‏بشود. نظر من این است ولی معتقدم او در سال‌های آینده از این نظر بهتر خواهد شد. مهاجم فوق‌العاده‌ای است اما از جنبه‌ای که گفتم در سطح باشگاه‌های لیگ دو است.»

کین امشب پس از گل فوق‌العاده‌ای که هالند زد نظرش را درباره او تغییر داد و ابتدا به شوخی گفت: «او پیشرفت زیادی کرده و اکنون در سطح باشگاه‌های چمپیونشیپ است.»

با این حال پس از ثانیه‌هایی صدای خنده در استودیوی اسکای، کین نظر واقعی‌اش درباره هالند را گفت: «از گلی که زد واقعاً لذت بردم. او با چند لمس توپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد. وقتی او در زمین بازی قرار می‌گیرد برای تاثیرگذاری بر نتیجه تلاش می‌کند و درنهایت موفق می‌شود. وقتی بازیکنی مانند کوین دی‌بروینه داری، می‌شود بازیکنی مثل هالند را در خط حمله تغذیه کنی و این‌گونه به پیروزی برسی. امروز هم دی‌بروینه خوب بازی کرد و هم هالند. چند بازی به پایان لیگ باقی مانده و قرار گرفتن این دو در فرم خوب به تیم پپ گواردیولا کمک زیادی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)