Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@07:34:51 GMT

اجرای طرح زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۸۷۸۲

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مجید صالح پور گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و اطلاع واصله از وضعیت کنونی شهرستانهای تابعه علی رغم تذکرات و ابلاغیه های متعدد در اجرای پروتکل های بهداشتی متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مراجعین بصورت مطلوب انجام نمی گردد و تجمع در محیط مرکز شماره گذاری جهت اخذ خدمات افزایش خطر ابتلابه ویروس برای مراجعین و کارکنان را بیش از پیش محتمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس برابرهماهنگی بعمل آمده با هدف رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان از یکم تیرماه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد در مرکز تعویض پلاک استان ودفاتر خودرویی اجرا می گردد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه شهرستانهایی که در وضعیت سفید قرار دارند الزامی به اجرای طرح زوج و فرد ندارند، اظهار کرد: ضروری است شهروندان مراجعه کننده به مرکز تعویض پلاک به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک رئیس پلیس راهور ویروس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران