Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امانت‌بهبهانی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خوزستان بودیم گفت: امیدواریم این روند کاهش همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی» ظهر امروز (دوشنبه 2 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر معاونت پیشگیری دادگستری کشور برای پیشگیری از طلاق اقدامات خوبی انجام داده است اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و اقدامات انجام شده شاهد کاهش نرخ طلاق در استان‌های مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه در خوزستان نیز سال ۹۷ تا ۹۸ بین نیم تا یک درصد کاهش طلاق به ثبت رسیده است افزود: تشکیل کارگاه‌های قبل و بعد از ازدواج یا حتی پس از طلاق برای پیشگیری از شکست مجدد در ازدواج بعدی به خصوص برای بانوان از دیگر اقدامات معاونت پیشگیری است.

 

وی با اشاره به شهرهای پر طلاق در خوزستان تصریح کرد: با اعزام اساتید برجسته خانواده از تهران و یا نیروهای حوزه علمیه قم و آموزش در این شهرها نرخ طلاق را در این شهرهای طلاق‌خیز کاهش دادیم.

 

حجت‌الاسلام امانت‌بهبهانی در پایان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شاهد آثار کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خوزستان بودیم ابراز امیدواری کرد: این کاهش ورودی پرونده‌ها تداوم داشته باشد و آثار ملموس آن را در تغییر رفتارهای عمومی و در نهایت کاهش وقوع جرم مشاهده کنیم.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد