Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حل بسیاری از چالش‌ها و کاستی‌های موجود در سطح جامعه در گروه ارتقای شاخص‌های فرهنگی و دینی است.

وی افزود: حل لجام گسیختگی و تشتت موجود در حوزه‌های فرهنگی و به ویژه فضای مجازی ماحصل سطحی نگری و نگاه غیر انقلابی برخی مدیران و تصمیم گیران دولتی است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تقدیر از مواضع صریح و انقلابی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بیان مظلومیت حوزه فرهنگ کشور و حمایت از هیئت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نیاز است موضوع فرهنگ به عنوان یک اولویت کلان در رأس برنامه‌های تصمیم سازان و تصمیم گیران این عرصه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشادی بیان کرد: امیدواریم نطق انقلابی و بیانات ارزشمند رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جمع وکلای مردم در خانه ملت فتح بابی در جهت خارج کردن مقوله‌های فرهنگی از محجوریت و مظلومیت فعلی و حمایت همه جانبه مادی و معنوی از فعالان فرهنگی است.

وی ادامه داد: مجموعه عظیم و گسترده هیئت‌های مذهبی کشور با حمایت قاطع از مواضع رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور آمادگی خود را برای استفاده و بهره گیری از ظرفیت گسترده هیئت‌های مذهبی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ارتقای فرهنگی کشور اعلام می‌دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تاکید بر برنامه‌های کلان هیئت‌های مذهبی در کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات و آلام مردم و از جمله کمک به ازدواج آسان جوانان خواستار حمایت بیشتر حاکمیتی از هیئت‌های مذهبی کشور شد.

کد خبر 4955913

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نوشاد نوشادی سازمان تبلیغات اسلامی شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام بیرجند آتش سوزی مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی هیئت های مذهبی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد