Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی شبکه بوم گردی

به گزارش اقتصادآنلاین، وب سایت شبکه بوم گردی با هدف برقراری ارتباط بین مالکان اقامتگاه و مسافران، ایجاد شده و مراحل پایانی طراحی خود را طی می‌کند. اهم موارد فعالیت شبکه بومگردی عبارتند از:

1.معرفی مناطق گردشگری، زیارتی، و سیاحتی در سراسر کشور:

وقتی اسم سفر داخلی به میان می‌آید، مسافران معمولاً گزینه‌های زیادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که مناطق معروف و شناخته شده در کشور چندان زیاد نیستند. اما در عین حال مناطق وجود دارند که ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارند ولی شناخته شده نیستند. شبکه بوم گردی یکی از اهداف مهم خود را معرفی مناطق گردشگری، زیارتی، و سیاحتی کشور قرار داده است تا از این طریق بتواند باعث رونق اقتصادی در مناطقی شود که چندان شناخته‌شده نیستند ولی ظرفیت بالایی برای گردشگری و جذب مسافر دارند.

2.کارآفرینی و کسب درآمد برای افراد محلی:

در مناطق دور افتاده، بسیاری از افراد محلی دارای اقامتگاه هایی هستند که می توانند میزبان مسافرین از سراسر کشور شوند، ولی چون منطقه آنها چندان شناخته شده نیست مسافران زیادی به آن مناطق سفر نمی کنند. وب سایت شبکه بوم گردی با ایجاد پلتفرم جدید به معرفی اقامتگاه های موجود در مناطق کمتر شناخته شده می پردازد تا افراد محلی بتوانند با ارائه خدماتی همچون اجاره ویلا و اقامتگاه، پذیرایی، و فروش محصولات محلی، کسب درآمد کنند.

3.برگزاری تور برای جاذبه های جدید:

حتماً شما هم تصاویر افرادی که به مناطق جدید و پر هیجان مثل مناطق کویری، کلبه های جنگلی، رودخانه های خروشان، و این قبیل مناطق سفر می‌کنند را دیده اید و شاید دوست داشته باشید شما هم این سفرها را تجربه کنید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید. وب سایت بوم گردی یکی از اهداف دیگر خود را برگزاری تورهای مهیج و خانوادگی قرار داده است. به این ترتیب شما می توانید سفری امن، آسوده، و کم هزینه به مناطق جدید و کمتر شناخته شده داشته باشید.

4.امکان رزرو ویلا و اقامتگاه های بوم گردی:

یکی از دغدغه های مسافران وقتی که می خواهند به مناطق جدید سفر کنند این است که باید شب را کجا بخوابند! وب سایت بوم گردی این قابلیت را به مالکان اقامتگاه در سراسر کشور داده است که بتوانند اقامتگاه خود را در سایت معرفی کرده و اقدام به جذب مسافر کنند. فرقی نمی کند شما چه نوع اقامتگاهی داشته باشید. یک اتاق از یک آپارتمان، یک خانه کامل دربستی، ویلا، کلبه، اقامتگاه بوم گردی، و یا حتی چادر و کپر در مناطق عشایری. شما می‌توانید اقامتگاه خود را در شبکه بومگردی معرفی کنید و از طریق جذب مسافر کسب درآمد داشته باشید. ضمناً اگر دست پخت خوبی داشته باشید می توانید با پذیرایی از میهمانان از این طریق نیز کسب درآمد کنید، و یا اگر با مناطق توریستی اطراف خود آشنایی دارید می توانید به عنوان راهنمای محلی نیز درآمد داشته باشید.

روش کار چگونه است؟

مالکان می‌توانند مشخصات کامل و عکس های اقامتگاه خود را در وبسایت بوم گردی ثبت کنند. همچنین مشخص کنند که اقامتگاه آنها در چه تاریخی آماده جذب مسافر است و هزینه اقامت هر شب چگونه خواهد بود. همچنین خدمات قابل ارائه به مسافران را ثبت کنند. مسافرین وارد شبکه بوم گردی می شوند، تاریخ سفر خود را انتخاب می کنند، مقصد خود را مشخص می‌کنند، و سپس می‌توانند اقامتگاههای موجود در آن منطقه در آن بازه زمانی خاص را مشاهده کنند. و در نهایت به راحتی و با خیال آسوده اقدام به رزرو اقامتگاه کنند. بعد از رزرو اقامتگاه، اطلاعات ‌تماس مالک در اختیار مسافران قرار داده می شود تا بتواند هماهنگی‌های لازم را برای ورود و اقامت داشته باشد.

عملیات طراحی و کارهای فنی وب سایت شبکه بوم گردی تا ۲ هفته آینده به پایان می‌رسد. همچنین مراحل اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهادهای مربوطه در حال انجام است. به این ترتیب در اوایل تابستان شبکه بوم گردی آغاز به کار خواهد کرد و مسافران می‌توانند از خدمات ارائه شده در آن برای رزرو اقامتگاه و سفر به نقاط دیدنی کشور عزیزمان استفاده کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باستانی درآمد گردشگری مسافران بوم گردی زیارت شبکه بوم گردی داشته باشید شناخته شده جذب مسافر کسب درآمد وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده