Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:31:16 GMT

لوازم خانگی، لاستیک و حبوبات در اولویت بازرسی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۰۳۴۷

لوازم خانگی، لاستیک و حبوبات در اولویت بازرسی

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: لوازم خانگی، لاستیک، حبوبات، برنج و تخم‌مرغ در اولویت بازرسی‌ قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «سیدجواد احمدی» با اشاره به فهرست پنج قلم کالای اولویت‌دار برای بازرسی و نظارت بر بازار اظهار داشت: به منظور هدفمند کردن بازرسی‌ها و تایید آن در کارگروه تنظیم بازار، پنج قلم کالا شامل لوازم خانگی (یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی، لاستیک خودرو سواری و سنگین)، حبوبات، برنج و تخم‌مرغ به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی بازرسان برای بررسی احتکار، موجودی ها و قیمت تعیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی از چهارشنبه (۲۸ خردادماه)در سطح کشور افزود: بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و نهادها در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی و ... از مراکز مهم عرضه در جهت الزام واحدهای صنفی ذیربط از جمله نمایندگی های رسمی فروش به رعایت قیمت مصرف کننده مطابق با قیمت‌های اعلامی در سامانه  ۱۲۴.ir و همچنین برخورد مؤثر با تخلفات احرازی نظیر گران‌فروشی، امتناع از عرضه و ...از مواردی است که در این طرح مورد بررسی و نظارت بازرسان قرار می‌گیرد. 


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کلیه لوازم خانگی عرضه‌شده در بازار باید در سامانه ۱۲۴ ثبت شوند و عرضه کالا با قیمت‌های بالاتر از قیمت ثبت شده در سامانه مذکور تخلف محسوب و با متخلفین برابر قانون برخورد می‌شود.


معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از شهروندان سراسرکشور خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ..... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید لوازم خانگی بازار لوازم خانگی لوازم خانگی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا