Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:21:07 GMT

ادامه فعالیت وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۰۶۱۴

ادامه فعالیت وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس

سخگنوی فدراسیون فوتبال گفت:جلسه وکلای مربوط به پرونده سرمربی سابق تیم‌ملی با سرپرست فدراسیون برگزار شد و تیم حقوقی با قدرت به فعالیت خود در این پرونده ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیرمهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: عصر امروز نشست سرپرست فدراسیون فوتبال و وکلای فدراسیون در خصوص پروند مارک ویلموتس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست،حاضران بر تداوم تلاش و پیگیری مجدانه جهت حفظ منافع ملی در این پرونده تاکید کردند و مقرر گردید مسیر مربوطه با قدرت‌ توسط تیم حقوقی پرونده تداوم یابد.

 


گفتنی است طی روزهای گذشته تیم حقوقی فدراسیون در پرونده ویلموتس به صورت رسمی استعفای خود را اعلام کرده بودند.

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!