Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی، گفت: دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، عبیدالله رستمی امروز (2تیر) در کمیته فرهنگی، هنری، قرآنی ورسانه ای گرامیداشت دهه کرامت ،اظهار داشت : زجشن های مردمی دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: جشن های مردمی ویژه گرامیداشت دهه کرامت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان شامل برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و  رسانه ای زینت بخش میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه(س) خواهد بود.

رستمی  افزود: مسابقه کتابخوانی برخط با موضوع زندگی حضرت امام رضا(ع)، تجلیل و دیدار با 8 نفر دختر نمونه مروج و مبلغ سیره نبوی و فرهنگ رضوی استان کردستان و آیین برخط میلاد کریمه اهل بیت)س(در سیمای دختران فاطمی کردستان به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی این ایام خجسته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص سرکشی و غبار روبی زیارتگاههای سطح استان تصریح کرد:  غبار روبی و عطر افشانی مزار سیده بی بی هاجره خاتون، بقعه بابا سید ابراهیم صلوات آباد و آیین تجلیل از فعالان فرهنگی مبلغ و مروج عدالت در لوای سیره نبوی، رفتار علوی و گفتار رضوی و همچنین سرکشی از خانواده شهیدان مدافع سلامت با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی بخشی دیگر از برنامه های گرامیداشت دهه کرامت است.

این مقام مسئول اذعان کرد: جشن های مردمی دهه کرامت فرصتی ایجاد خواهد کرد تا ضمن دیدار با امامان جمعه و خدام نمونه مساجد جامع شهرهای استان، از خدمات و فعالیت های دینی و ترویجی آنها به نحو احسن تجلیل به عمل آید.

 رستمی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل و قدردانی از سازمان های مردم نهاد مبلغ و مروج فرهنگ رضوی همچنین دیدار با خادمان حرم رضوی استان، جشن میلاد امام رضا(ع) همراه با طنین الله اکبر و ذکر صلوات خاص در سطح مساجد استان از جمله برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی گرامیداشت دهه کرامت در  استان است.   

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی دهه کرامت محوریت کانون های فرهنگی گرامیداشت دهه کرامت دهه کرامت هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم