Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@10:08:40 GMT

اجازه ورود و نصب رادیو در منازل

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۱۱۶۳

اجازه ورود و نصب رادیو در منازل

تصمیم نامه هیأت وزراء تصمیم نامه ذیل راجع به نصب دستگاه‌های تلگرافات بیسیم و غیره از طرف هیأت وزراء صادر و به عموم وزارتخانه‌ها برای اطلاع ابلاغ گردیده است. در تعقیب تصمیم نامه نمره ۵۰۰۱ مورخه ششم اردیبهشت ۱۳۰6 نظر دولت را ذیلاً در موضوع تلگراف و تلفون بیسیم خارجی و دستگاه بی‌سیم اخاذ صوت (رادیو کنسرت) توضیحاً به اطلاع آن وزارت جلیله می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۱- ورود دستگاه تلگراف و تلفن و بی‌سیم (گیرنده و مخابره‌کننده مطلب) و‌آلات و اسباب متعلقه به آن مطلقاً ممنوع است به استثنای آن قسمت که برای اداره تلگراف بی‌سیم دولت علیه ایران و بر طبق درخواست رسمی وزارت پست و تلگراف وارد می‌شود.
۲- ورود دستگاه بی‌سیم اخاذ صوت (رادیو کنسرت) که فقط برای شنیدن اصوات و نغمات به کار می‌آید با تأدیه حقوق گمرکی مجاز است.
3- اداره گمرک مأمور است که دستگاه‌های رادیو کنسرت را در موقع ورود به دفتر گمرکی، با حضور و اطلاع رؤسای تلگرافخانه و نظمیه و مأموران بی‌سیم دولت علیه (در صورتی که در سرحد محل ورود حضور داشته باشند) به دقت معاینه و تفتیش کرده و مراقبت نمایند که دستگاه رادیو کنسرت به دستگاه تلگراف و تلفون بی‌سیم گیرنده و مخابره‌کننده خبر اقتباس واقع نشود.
4- برای نصب رادیو کنسرت در منازل باید درخواست و تقاضانامه کتبی به وزارت داخله داده شود. وزارت داخله بوسیله اداره کل تشکیلات نظمیه مملکتی ترتیبات لازمه این کار و جواز نصب را صادر خواهد نمود.
روزنامه اطلاعات - دوشنبه28 خرداد 1307

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رادیو کنسرت بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی