Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته آغاز شد و مأموران پس از حضور در محل جنایت متوجه شدند که پدری توسط پسرش بشدت مجروح شده است اما پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. در ادامه تحقیقات دختر مقتول به مأموران گفت: برادرم صدای موسیقی را زیاد کرده بود. پدرم از او خواست صدا را کم کند و همین مسأله باعث بحث و جدل میان آنها شد و برادرم بلافاصله به آشپزخانه رفت و با چاقو به سمت پدرم حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم با دیدن این صحنه قصد داشت از خانه فرار کند که در مسیر پله‌ها برادرم از پشت چند ضربه چاقو به او زد. پس از آن پسر جوان بازداشت شد و در همان ابتدا به قتل اعتراف کرد و گفت: علت این درگیری صدای موسیقی نبوده بلکه به‌خاطر جنایتی بوده که پدرم سال‌ها پیش در حق پدر و مادرخوانده‌ام انجام داده و آنها را به‌طور مخفیانه به قتل رسانده است. او در توضیحات بیشتر گفت: من پس از آنکه متولد شدم پدر و مادر خودم مرا به مرد و زنی سپردند تا آنها بزرگم کنند و من علاقه زیادی به آن دو نفر داشتم و پدرم بعد از اینکه متوجه رابطه خوب من با آنها شد حسادت کرد و آنها را کشت. بعد از ادعای متهم به قتل، مادر و خواهر متهم دوباره احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند. مادراین پسر متهم به قتل گفت: حرف‌های پسرم فقط یک توهم است. او یک بیمار روانی است و بارها در بیمارستان بستری شده است. توهم پدر و مادرخوانده هم زاییده ذهن اوست و واقعیت ندارد. به‌خاطر شرایط روانی‌ای پسرم هیچ‌کدام از اعضای خانواده با او بحث نمی‌کردیم. البته پس از ترخیص از بیمارستان وضعیت روحی اش نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود و ما فکر می‌کردیم دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.

در ادامه تحقیقات پسر جوان برای انجام معاینات روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان روانی بودن او را تأیید کردند و صبح دیروز محاکمه او در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای این جلسه پس از قرائت کیفرخواست برادر مقتول که خودش به اتهام حمل مواد مخدر در زندان بود و با لباس زندان هم به دادگاه آمده بود، به‌عنوان یکی از اولیای دم اعلام گذشت کرد. اما خواهر متهم که در مرحله دادسرا درخواست قصاص کرده بود در دادگاه دیروز حضور پیدا نکرد. پس از آن متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و گفت: از اتفاقی که افتاده بشدت پشیمانم. آن روز پدرم برای بلند بودن صدای موسیقی سرم داد زد و چون حال روحی مناسبی نداشتم به او حمله کردم. اما واقعاً اختیار کاری را که انجام دادم نداشتم و حالا هم از همه می‌خواهم که من را عفو کنند.

پس از آن قضات شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران پدر دادسرا قتل موسیقی صدای موسیقی متهم به قتل پس از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حکم (اعدام توماج صالحی) بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است. در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طویل المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف