Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:42:36 GMT

مسجد کانون و محور توسعه در همه امور است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۲۰۲۳

مسجد کانون و محور توسعه در همه امور است

طاهری گفت: هر جایی را که می خواهیم آباد کرده و به فکر توسعه و عمران آن هستیم باید ابتدا در آن مسجد احداث شود، چرا که مسجد کانون و محور است و در کنار مساجد است که توسعه و عمران و آبادانی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «سیدمحمد طاهری»شب گذشته ( دوشنبه 2 تیر) در آیین افتتاح مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) برای همه شیعیان است و باید به خود ببالیم که افتخار همسایگی با آن حضرت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: علم حضرت از حنس علم وحی الهی بود و در برخی موارد پاسخگوی سئوالات مردم بودند که امام موسی کاظم(ع) پدر ایشان، همواره پاسخ های ایشان را تایید می کردند.


وی بیان داشت: باید همگان بکوشیم تا مناقب و ویژگی های حضرت فاطمه معصومه(س) را نشر داده و در راستای معرفی شخصیت والای آن حضرت اهتمام داشته باشیم.


طاهری در ادامه با اشاره به راه اندازی مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری بود و باید از تمامی خیرین و بانیان خیر که در این زمینه تلاش کردند، قدردانی کنیم.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیامبر(ص) زمانی که به مدینه رسیدند، سه روز در سرزمین قبا که ورودی مدینه بود اقامت داشتند و اولین دستوری که دادند، ساخت مسجد بود که به عنوان محلی برای برنامه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و .... به شمار می رفت.


وی گفت: حضرت با این اقدام به ما راه نشان دادند و تاکید داشتند که مسجد باید کانون بوده و در کنار آن دیگر بناها احداث شود.


طاهری گفت: هر جایی را که می خواهیم آباد کرده و به فکر توسعه و عمران آن هستیم باید ابتدا در آن مسجد احداث شود، چرا که مسجد کانون و محور است و در کنار مساجد است که توسعه و عمران و آبادانی صورت می گیرد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی مسجد توسعه و عمران حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه