Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@21:30:58 GMT

اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه دیدار با فولاد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۲۱۱۶

اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه دیدار با فولاد

به گزارش فرارو و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) راهی اهواز می‌شود تا روز چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان برود. در همین رابطه، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران خونگرم خود در استان خوزستان صادر کرد که به شرح زیر است:

«استان خوزستان از استان‌های ایران اسلامی است که تیم استقلال هیچ‌گاه در آنجا احساس غریبی نکرده و تعصب هواداران استقلالی این استان همیشه زبانزد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تیم استقلال در حالی راهی خوزستان می‌شود که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، امکان حضور هواداران عزیز در استادیوم، محل اقامت و فرودگاه وجود ندارد. مطمئناً هواداران عزیز استقلال در استان خوزستان با درک این موضوع ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال کمک می‌کنند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار شود.

باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به همه هواداران عزیز خوزستانی، از آن‌ها می‌خواهد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با مسئولان برگزاری بازی همکاری داشته باشند و بدون شک این همکاری برگ زرین دیگری به فرهنگ والای مردم خونگرم و میهمان‌نواز اهواز اضافه می‌کند».

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال فولاد کرونا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)