Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:58:04 GMT

سریال با سرباز ۲۰ درصد مخاطب

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۲۵۰۱

سریال با سرباز ۲۰ درصد مخاطب

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، مجموعه سرباز در نیمه دوم خرداد، نظر بیش از ۲۰ درصد مخاطبان را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز تحقیقات صدا و سیما، با انجام یک نظرسنجی اعلام کرد در نیمه دوم خرداد، ۸۶٫۳ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه سرباز شبکه سه توانسته بیش از ۲۰ درصد مخاطب به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی که در ارسال به سردبیر سراسر کشور انجام شده، «سرباز» با ۲۰٫۴ درصد بیننده، توانسته رضایت ۳۵٫۲ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند.

جدول زیر نظر بینندگان سریال «سرباز» را درباره موفقیت این مجموعه تلویزیونی از جنبه‌های مختلف به نمایش گذاشته است:

سریال «پرگار» از شبکه یک با ۱۹٫۹ درصد بیننده و «پدر پسری» از شبکه پنج با هفت درصد بیننده هم در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. ۶۷٫۲ درصد از مخاطبان «پرگار» در حد زیاد از این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.

جدول‌های زیر نظر بینندگان سریال «پرگار» و «پدر پسری» را درباره موفقیت این مجموعه‌های تلویزیونی از جنبه‌های مختلف به نمایش گذاشته است:

در این نظرسنجی، مجموعه‌هایی که در حال بازپخش هستند نیز مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

بر این اساس، «ستایش ۳» در شبکه آی‌فیلم با ۲۴٫۳ درصد، پربیننده‌ترین سریال در میان این دسته از مجموعه‌های تلویزیونی بوده و توانسته رضایت ۹۲٫۶ مخاطبانش را در حد زیاد به دست آورد.

«بزنگاه» از همین شبکه با ۴٫۶ درصد، «افسانه جومونگ» شبکه تماشا با ۴٫۱ درصد، «لحظه گرگ و میش» شبکه تماشا با ۳٫۳ درصد، «دل‌دار» شبکه آی‌فیلم با ۲٫۶ درصد و «مادرانه» شبکه آی‌فیلم با ۱٫۳ درصد بیننده جزو پنج سریال تکراری دارای بیشترین تعداد بیننده هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد ۳۲٫۲ درصد پاسخگویان فیلم‌های سینمایی را بیشتر از شبکه نمایش، ۲۶٫۴ درصد از شبکه آی‌فیلم و ۲۴٫۹ درصد از شبکه سه تماشا می‌کنند. در همین حال، ۱۲٫۸ درصد هم گفته‌اند که هنگام تماشای فیلم به نام شبکه دقت نمی‌کنند.

جدول زیر نشان می‌دهد فیلم‌بازها بیشتر کدام شبکه را برای تماشای فیلم نگاه می‌کنند:

نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد ۵۲٫۹ درصد پاسخگویان، سریال‌های «ایرانی» و ۱۸٫۶ درصد هم سریال‌های خارجی را بیشتر می‌پسندند. از میان گونه‌های مختلف سریال‌ها هم ژانر «خانوادگی» با ۵۳٫۱ درصد و بعد از آن طنز و کمدی با ۲۹٫۸ درصد، بیشتر مورد علاقه شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بود.

در همین حال کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، مهم‌ترین انتقادهایشان به سریال‌های سیما «بی‌محتوا بودن سریال‌ها» (۱۴ درصد)، «جذابیت نداشتن» (۱۰٫۱ درصد) و «تکراری بودن» (۹٫۹ درصد) بود.

کد خبر 430114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال سرباز شبکه سه صدا و سیما تلویزیون سریال تلویزیونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه آی فیلم درصد بیننده ۹ درصد ۳ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد