Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیداری که روز دوشنبه ۲ تیر با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم، مسائل و نیازهای استان در حوزه آب، مسکن، راه و درمان موردبررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: در این نشست در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در راستای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه‌های موردنیاز اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، ۵۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه‌اندازی بخش‌های مراقبت‌های ویژه و تخت‌ ای سی یو جدید در بیمارستان‌های استان، ۳۶۰ میلیارد ریال برای تأمین حقوق جذب پرستار و ۶۰۰ نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت تقویت دستگاه‌های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تأمین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

همتی اظهار کرد: ساخت دو هزار واحدمسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد که عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود.

وی گفت: نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی به‌ویژه حوزه درمانی استان تا هفته سوم تیر به هرمزگان سفر می‌کند.

کد خبر 524601 برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان رئیس سازمان برنامه وبودجه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان