Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار و گفت و گو کردند.

لشگری در این نشست، با قدرانی از همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی با مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد برای ورزشکاران، کلینیک های سلامت راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاینه های پزشکی و درمان ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت آسیب دیدگی احتمالی، از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پیش از امضای قرارداد با ورزشکارانی که مدنظر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه قرار دارند، معاینه های پزشکی تخصصی انجام می شود. همچنین آنان در صورت آسیب دیدگی احتمالی در طول برگزاری مسابقه ها، با استفاده از امکانات بهداشت و درمان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی، تحت درمان قرار می گیرند.

وی برگزاری دوره های آموزشی و همایش های مشترک با فدراسیون پزشکی ورزشی نظیر دوره های بازتوانی ورزشی، مبارزه با دوپینگ و پزشک و پرستار تیم ها را از برنامه هایی آتی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی در دستور کار مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه قرار دارد.

کارنامه درخشان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با تبریک انتصاب لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: لشگری از معدود مدیران جامعه پزشکی، ورزشی و دانشگاهی کشور است که به نمایندگی از ایران در یک فدراسیون جهانی (ووشو) صاحب کرسی بین المللی است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از سرمایه های بزرگ علمی، معنوی و فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سطح ملی و بین المللی، کارنامه درخشانی دارد و در تلاش برای افزایش همکاری ها و گسترش خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزشی و دانشگاهی کشور هستیم.

انتهای پیام/

167 / 167 امیرعباس لشگری فدراسیون پزشکی ورزشی کلینیک سلامت مهرزاد خلیلیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی کلینیک سلامت مهرزاد خلیلیان مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان