Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اینکه سهم عشایر از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده باید حتما در مناطق و سامانه های عشایری هزینه شود، گفت: سالانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر کشور اختصاص می یابد.

 

به گزارش پول نیوز نشست بررسی سهم عشایر از مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات آن، امروز دوشنبه ۲ تیر ماه با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران و معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دفتر رئیس سازمان امور عشایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان امور عشایر ایران در این نشست اظهار داشت: سالانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به عشایر کشور اختصاص می یابد.

کرمعلی قندالی ادامه داد: تحولات و پروژه های خوبی در حوزه های آبرسانی، راه سازی و انرژی خورشیدی از محل اعتبارات ارزش افزوده در مناطق عشایری کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی را با فرمانداری ها در خصوص هزینه کرد این اعتبارات داریم و متاسفانه بخشی از این اعتبارات در مناطق روستائی هزینه می شود، تاکید کرد: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده صرفا باید در سامانه های عرفی و نهایتا ایلراه های عشایری هزینه شود و استفاده آن در مناطق روستائی توجیحی ندارد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: ما در شهرها به همه امکانات رفاهی از جمله آب، برق، گاز، سرپناه، وسایل سرمایشی و گرمایی دسترسی داریم؛ و من همواره فکر می کنم که جامعه عشایری چه سهمی از این امکانات دارند.

وی گفت: نوع و سبک زندگی عشایری را باید با فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب برای آنان، حفظ کنیم.

قندالی با بیان اینکه موضوع تامین آب شرب برای عشایر بسیار مهم و سرنوشت ساز است، اظهار کرد: وضعیت هواشناسی را به صورت مرتب رصد می کنیم و به نظر می رسد امسال در پاییز با چالش بارندگی مواجه شویم و اگر بتوانیم برنامه ریزی کنیم درصدی از این اعتبارات را برای آبرسانی سیار به عشایر اختصاص دهیم، مشکلات کمتری در این حوزه خواهیم داشت.

رئیس سازمان امور عشایر با اشاره به ظرفیت های تشکل های عشایری و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری، یادآور شد: سرمایه این صندوق در ابتدای تاسیس ۱۹ میلیارد تومان بود اما با کمک هایی که شد امروز سرمایه آن به ۷۵ میلیارد تومان رسیده است و این سهم عشایر است و ما سیاستگذاری می کنیم عشایر از این منابع به صورت درازمدت بهره مند شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: عشایر مالیات ارزش افزوده پول نیوز کشاورزی رئیس سازمان امور عشایر ایران مالیات بر ارزش افزوده میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: تعداد ۵۰ راس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، عبدالحمید کریمی، امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر و بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی، منجر به تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری استان شد.

وی افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته و حضور اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر رصد شد و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان فارس ادامه داد: در این بازدید که با حضور رئیس هلال‌احمر شیراز، بخشدار دشت ارژن صورت گرفت، در گفت‌وگو با عشایر حاضر موضوعات مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و بررسی اولیه مشخص شد تعداد ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ پانزدهم الی هفدهم ماه جاری به همه خانوارهای عشایر کوچ رو و ساکن تاکید شد که از اتراق و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 750742

دیگر خبرها

  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی