Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت‌های اصلی این کمیسیون بررسی تولید مسکن و کمک به اجاره نشین هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی این کمیسیون برای تولید مسکن و کمک به اجاره نشین‌ها خبر داد و گفت: نیاز کشور به مسکن سالانه 800 هزار واحد است و این در حالی است که متاسفانه فقط 400 هزار مسکن در کشور ساخته می‌شود و طی 8 سال گذشته تولید مسکن متناسب با نیاز کشور نبوده و همین امر باعث افزایش قیمت مسکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: همین امر باعث شده که اقشار متوسط به پایین جامعه نه توان خانه دار شدن را داشته باشند و نه جایی را برای اجاره پیدا کنند.
آقای رضایی کوچی همچنین گفت: هفته پیش نیز در ارتباط با موضوع افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء سوال از رئیس جمهور مطرح شد که آقای روحانی کارگروهی را به ریاست معاون اول تشکیل دادند و ما حتما در اولین جلسه کمیسیون عمران از این کارگروه و معاون اول رئیس جمهور و همچنین وزیر راه و شهرسازی برای بررسی موضوع دعوت خواهیم کرد، اگر واقعا دولت اراده جدی و برنامه‌ای برای موضوع مسکن ندارد مجلس شورای اسلامی در قالب طرح به این موضوع ورود پیدا می‌کند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین رسیدگی به وضعیت و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در کشور را از دیگر اولویت‌های این کمیسیون عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود 700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کشور داریم که متاسفانه هر سال فقط 40 تا 50 هزار میلیارد تومان اعتبار به آن‌ها تخصیص داده می‌شود که با این شرایط سالیان سال طول می‌کشد تا تنها پروژه‌های موجود به اتمام برسند.
وی گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی باید از بخش خصوصی کمک بگیریم تا بتوانیم با اراده‌ای که مجلس انقلابی و جهادی یازدهم دارد، این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.
آقای رضایی کوچی همچنین در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر نیز افزود: علی رغم تلاش شبکه فعلی، هنوز مسکن مهر دارای مشکلاتی است و اراده برای اتمام آن وجود ندارد و همچنین اراده برای تامین منابع برای آن وجود ندارد و ما برای تعیین تکلیف مسکن مهر حتما ورود خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین گفت: سعی خواهیم کرد تا پایان سال به مسکن مهر سامان دهیم و پرونده مسکن مهر بسته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولویت موضوع مسکن رئیس کمیسیون عمران مجلس پروژه ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران