Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:22:06 GMT

... و بالاخره یک بار دیگر استقلال ! (گزارش)

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۰۳۷

... و بالاخره یک بار دیگر استقلال ! (گزارش)

بالاخره انتظارها به سر رسید و پس از 117 روز استقلال در یک بازی رسمی به میدان خواهد رفت. 

به گزارش ورزش سه ، پس از تعطیلی طولانی و در  شروع مجدد تمرینات تیم ها، استقلال در 4 بازی تدارکاتی به مصاف تیم های خوشه طلایی، هوادار، رایکا و پیکان رفت که تنها موفق به شکست دادن تیم هوادار شد و مقابل 3 تیم دیگر به نتیجه مساوی رسید البته  در این 4 مسابقه، فرهاد مجیدی از ترکیب های متنوع و متفاوتی استفاده کرد که با بررسی آنها  سعی شده به ترکیب احتمالی استقلال برای بازی روز چهارشنبه در مقابل فولاد برسیم:

 

*سیدحسین حسینی
پس از جدایی مهدی رحمتی از استقلال، میتوان گفت که حسینی بی رقیب ترین دروازه بان شماره یک این چند سال اخیر استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد اعتماد نبودن حسین پورحمیدی برای استراماچونی و فرهاد مجیدی، سبب شده است که حسینی گلر بی رقیب آبیها باشد و حتی همین امر نیز روی عملکرد وی تاثیر منفی گذاشته است، به نحوی که حسینی عملکرد درخشان سالهای قبل خود را نشان نداده و می توان گفت تا حدودی دچار افت شده است. حسینی در 21 بازی امسال که درون دروازه ی استقلال بوده است، موفق به ثبت تنها 4 کلین شیت شده است. 

 

*عارف غلامی
قطعا یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال کسی نیست جز عارف غلامی. عملکرد درخشان غلایم موجب تمجید بسیاری از کارشناسان از وی شد. اما پس از مصدومیت بدموقع غلامی در دیدار دوستانه مقابل داماش، باعث دوری چند ماهه عارف از مستطیل سبز شد و استقلال در بازی سرنوشت ساز دربی، از وجود عارف غلامی بی بهره بود. اما حالا با بازگشت غلامی و در نبود محمد دانشگر، به نظر می رسد عارف از بازیکنان اصلی مجیدی برای جدال مقابل فولاد خواهد بود. 

 

*سیاوش یزدانی
مدافع 28 ساله استقلال در این فصل تنها 8 بازی برای استقلال انجام داده است. یزدانی به دلیل محرومیتی که در سپاهان نصیبش شد، اولین بازی استقلال در این فصل مقابل ماشین سازی را از دست داد، اما در بازی دوم و مقابل فولاد عملکرد درخشانی از خود نشان داد و هواداران استقلال را به این خرید جدید تیمشان امیدوار کرد. اما مصدومیت های طولانی و سنگین این مدافع بلند قامت، باعث شد که یزدانی بازی های پرتعدادی را از دست دهد به نحوی که شاید خود یزدانی هم یادش نباشد آخرین بار کی برای استقلال به میدان رفته است. اما با این وجود، یزدانی طبق آمارهایی که در همین بازی های کم تعداد از خود بجای گذاشته، عملکرد قابل قبولی داشته است. باید دید با بازگشت یزدانی به میادین، وی میتواند عملکرد خوب خود در سپاهان را به نمایش بگذارد یا خیر؟

 

 

*روزبه چشمی
مدافع آبی پوشان احتمال زیاد دیگر بازیکن خط دفاعی 3 نفره استقلال را تشکیل خواهد داد. بازیکن با کیفیتی که در خصوص مدافع یا هافبک دفاعی بازی کردنش، هنوز هم بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد. روزبه چشمی در این چند فصل عملکرد سینوسی داشته و بعضی روزها فوق العاده و بعضی بازی ها ضعیف کار کرده است. پس از انتقادها از چشمی در خصوص اشتباه در آفساید گیری بر روی هر دو گل پرسپولیس در دربی برگشت امسال و شکست مقابل گل گهر، حالا به نظر می رسد که چشمی در بازی با فولاد زیر رادار هواداران استقلال باشد و آنها انتظار یک بازی بدون اشتباه را از روزبه داشته باشند.

 

*وریا غفوری
کاپیتان استقلال که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. در دل کوران حاشیه های رفتن استراماچونی، در بازی مقابل پیکان به صورت شورایی سرمربی استقلال بود، حالا به عنوان یک لیدر در داخل زمین، تیمش را رهبری می کند. وریا که قطعا یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال است، می تواند سمت راست استقلال را در بازی با فولاد راه بیندازد.

 

*هرویه میلیچ
بازیکن کروات استقلال که سابقه بازی در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، ممکن است به جای میلاد زکی پور در سمت چپ خط هافبک استقلال ایفای نقش کند. عدم پرداخت حقوق میلیچ باعث شد که کار وی و باشگاه به مشکل بخورد تا جایی که میلیچ در آستانه ی جدایی از استقلال نیز بود. اما حالا مجیدی این چپ پای کروات را در اختیار دارد و باید دید بین او و زکی پور کدامیک برای استقلال به میدان خواهند رفت. 


مسعود ریگی
ریگی یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان استقلال بوده است. بازیکن سر به زیری که کاملا در خدمت تیم بوده و بازیهای قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. هر چند که هواداران استقلال از ریگی انتظار داشتند که جای امید ابراهیمی را در این تیم پر کند و آبی ها شاهد ظهور یک فرمانده ی جدید باشند، اما ریگی در این فصل به سطح کیفیت امید ابراهیمی نرسید هرچند در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفت، خوب کار کرد. شاید اگر به ریگی بیشتر بازی برسد، استقلال بتواند برای فصل بعد روی او حساب ویژه ای کند.

 

 

*علی کریمی
این هافبک آبی پوشان، در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داد و جزو بهترین بازیکنان استقلال بوده است. بازیهای خوب کریمی در این فصل، مدیران استقلال را به تکاپو انداخته که کریمی را در این تیم ماندگار کنند و به فکر تمدید قرارداد وی بیفتند. پسر محجوب آبی ها و بازیکن با کیفیت استقلال، در این فصل 3 گل زده و 4 پاس گل داده و در بازی با فولاد نیز جزو امیدهای فرهاد مجیدی برای برتری مقابل تیم جواد نکونام می باشد. 

 

*آرش رضاوند
بازیکنی که استقلالی بودنش از سالها قبل بر همگان مشخص بود و عکسهای او با پیراهن استقلال و در استادیوم آزادی در فضای مجازی منتشر شده بود، امسال به آرزوی دوران کودکیش رسید و لباس استقلال را پوشید. در غیاب فرشید اسماعیلی، امید فرهاد مجیدی برای راه اندازی خط هافبک تیمش مقابل فولاد  به اوست.

 

 

*مهدی قایدی
باشوی کوچک که در این فصل فراتر از حد انتظار درخشان ظاهر شده است، امید اول گلزنی استقلال در اهواز است. این روزها اخبار حول قایدی زیاد است. خبر از پیشنهاد های اروپایی به مهدی و قیمت گذاری 5 میلیون دلاری مدیرعامل استقلال روی قایدی، خود حکایت از جدی بودن پیشنهادهائیست که برای مهدی آمده است. باید دید در پایان فصل، استقلال موفق به حفظ ستاره ی خود خواهد شد یا سرازیر شدن پیشنهادهای چشمگیر برای قایدی، باعث لژیونر شدن دیگر بازیکن جوان استقلال می شود؟

 

*ارسلان مطهری
ارسلان با حاشیه های زیادی به استقلال پیوست. در ابتدا خیلی ها او را در حد و اندازه های استقلال نمی دانستند و بعضی ها او را یک بازیکن سفارشی قلمداد می کردند. اما مطهری در بازی های ابتدایی خود برای استقلال فوق العاده ظاهر شد. 2 گل در قطر به الریان زد و پیروزی پر گل استقلال را در آن بازی تثبیت کرد. اما اوج کار ارسلان در دربی بود، جایی که روی هوش و نبوغ و جایگیری فوق العاده اش، 2 گل به پرسپولیس زد تا هم غیبت شیخ دیاباته حس نشود و هم مطهری جای خاصی را در دل هواداران استقلال باز کند. مطهری در نبود دیاباته و تبریزی، در کنار قایدی تنها عناصر تهاجمی مجیدی هستند .

 

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی هواداران استقلال استقلال بوده برای استقلال فرهاد مجیدی مقابل فولاد ی استقلال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست